Gjest Må ha den sangen. Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Noen som vet om en gruppe som har spilt inn sanger av grieg,laget dem om til disco og tehcno versjoner. Vet det er flere men tror denne var solveigs song,kan noen hjelpe meg? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 ''spilt inn sanger av grieg,laget dem om til disco og tehcno versjoner'' *grøss* (skjønner jeg begynner å bli gammel) 0 Siter
Gjest Må ha den sangen Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 ''spilt inn sanger av grieg,laget dem om til disco og tehcno versjoner'' *grøss* (skjønner jeg begynner å bli gammel) Hehe,denne versjonen var skikkelig stilig. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 ''spilt inn sanger av grieg,laget dem om til disco og tehcno versjoner'' *grøss* (skjønner jeg begynner å bli gammel) Jeg synes det er så deilig, jeg, å ikke ha noe som helst "press" på seg for å like alt mulig nytt. Det er deilig å lene seg tilbake og si "jeg er for gammel". Hi-hi. ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Jeg synes det er så deilig, jeg, å ikke ha noe som helst "press" på seg for å like alt mulig nytt. Det er deilig å lene seg tilbake og si "jeg er for gammel". Hi-hi. ;-) ''Jeg synes det er så deilig, jeg, å ikke ha noe som helst "press" på seg for å like alt mulig nytt. Det er deilig å lene seg tilbake og si "jeg er for gammel". Hi-hi.'' Er ikke helt der ennå, jeg 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 ''Jeg synes det er så deilig, jeg, å ikke ha noe som helst "press" på seg for å like alt mulig nytt. Det er deilig å lene seg tilbake og si "jeg er for gammel". Hi-hi.'' Er ikke helt der ennå, jeg Dessuten utnytter jeg alderen min mht til å ikke høre: "Nå må dere være stille, for jeg er så gammel at jeg ikke hører når det blir for mye lyder". He-he. Jeg _digger_ å bli eldre! :-) (Dessuten synker andres forventninger til hva du f.eks. fysisk skal greie, så man får veldig mye skryt også. Hyggelig! He-he.) 0 Siter
Gjest Må ha den sangen Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Håper slikt ikke finnes... Selv om det ikke gleder deg,kan det glede andre. Smaken er som baken sier jeg bare... 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Håper slikt ikke finnes... Huff så negativ du er til en del musikksjangre - det har ikke falt deg inn at andre kan like andre musikktyper enn deg? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 ''spilt inn sanger av grieg,laget dem om til disco og tehcno versjoner'' *grøss* (skjønner jeg begynner å bli gammel) Det var da noen opp-rockede versjoner av klassisk musikk da jeg var ung også,- selv om det begynner å bli lenge siden. 0 Siter
Gjest duke ellington Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 http://www.ipernity.com/doc/ghoermann/943511 0 Siter
Gjest Må ha den sangen Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 http://www.ipernity.com/doc/ghoermann/943511 Var fin den,men det var ikke den. På denne sangen var det tekst,var jenter som sang den. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Huff så negativ du er til en del musikksjangre - det har ikke falt deg inn at andre kan like andre musikktyper enn deg? Jo, det har det;o) men jeg har min fulle rett å ytre mine meninger om musikk. Eller? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Selv om det ikke gleder deg,kan det glede andre. Smaken er som baken sier jeg bare... jepp, heldigvis;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.