Gå til innhold

Help me/musikk.

Gjest Må ha den sangen.

Anbefalte innlegg

Gjest Må ha den sangen.
Skrevet

Noen som vet om en gruppe som har spilt inn sanger av grieg,laget dem om til disco og tehcno versjoner.

Vet det er flere men tror denne var solveigs song,kan noen hjelpe meg?

Gjest Elextra
Skrevet

''spilt inn sanger av grieg,laget dem om til disco og tehcno versjoner''

*grøss* (skjønner jeg begynner å bli gammel)

Gjest Må ha den sangen
Skrevet

Hehe,denne versjonen var skikkelig stilig.

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg synes det er så deilig, jeg, å ikke ha noe som helst "press" på seg for å like alt mulig nytt. Det er deilig å lene seg tilbake og si "jeg er for gammel". Hi-hi.

;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes det er så deilig, jeg, å ikke ha noe som helst "press" på seg for å like alt mulig nytt. Det er deilig å lene seg tilbake og si "jeg er for gammel". Hi-hi.

;-)

''Jeg synes det er så deilig, jeg, å ikke ha noe som helst "press" på seg for å like alt mulig nytt. Det er deilig å lene seg tilbake og si "jeg er for gammel". Hi-hi.''

Er ikke helt der ennå, jeg :P

Gjest ViViola
Skrevet

''Jeg synes det er så deilig, jeg, å ikke ha noe som helst "press" på seg for å like alt mulig nytt. Det er deilig å lene seg tilbake og si "jeg er for gammel". Hi-hi.''

Er ikke helt der ennå, jeg :P

Dessuten utnytter jeg alderen min mht til å ikke høre: "Nå må dere være stille, for jeg er så gammel at jeg ikke hører når det blir for mye lyder". He-he.

Jeg _digger_ å bli eldre! :-) (Dessuten synker andres forventninger til hva du f.eks. fysisk skal greie, så man får veldig mye skryt også. Hyggelig! He-he.)

Gjest Må ha den sangen
Skrevet

Håper slikt ikke finnes...

Selv om det ikke gleder deg,kan det glede andre. Smaken er som baken sier jeg bare...

Skrevet

Håper slikt ikke finnes...

Huff så negativ du er til en del musikksjangre - det har ikke falt deg inn at andre kan like andre musikktyper enn deg?

Skrevet

Det var da noen opp-rockede versjoner av klassisk musikk da jeg var ung også,- selv om det begynner å bli lenge siden.

trollemor;o)
Skrevet

Huff så negativ du er til en del musikksjangre - det har ikke falt deg inn at andre kan like andre musikktyper enn deg?

Jo, det har det;o) men jeg har min fulle rett å ytre mine meninger om musikk. Eller?

trollemor;o)
Skrevet

Selv om det ikke gleder deg,kan det glede andre. Smaken er som baken sier jeg bare...

jepp, heldigvis;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...