Gjest @krøll Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Bare må skryte litt av meg selv. Har vært i svømmehallen og svømt 60 lengder. Det er 1500 m. Syns jeg har vært litt flink...... 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 60 lengder!? Wow!!! Jeg hadde besvimt etter to.... 0 Siter
Gjest @krøll Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 60 lengder!? Wow!!! Jeg hadde besvimt etter to.... Må innrømme at de siste ti gikk rimelig tregt.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Du er knallflink!!!!! Jeg gjorde det et par ganger eller tre i fjor, men nå er det maaaaange måneder siden. Jeg synes det er så utrolig kjedelig å telle, og holde greie på hvor langt jeg er kommet.... Men det er utrolig deilig etterpå :-) 0 Siter
Gjest @krøll Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Du er knallflink!!!!! Jeg gjorde det et par ganger eller tre i fjor, men nå er det maaaaange måneder siden. Jeg synes det er så utrolig kjedelig å telle, og holde greie på hvor langt jeg er kommet.... Men det er utrolig deilig etterpå :-) Også badstue etterpå. Kjenner meg litt småslapp. Kommer nok til å sove godt i natt tror jeg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Også badstue etterpå. Kjenner meg litt småslapp. Kommer nok til å sove godt i natt tror jeg. Åååååå - nå fikk jeg jammen lyst til å gå i svømmehallen en dag :-) Sov godt i natt da! 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Bra svømt! Jeg mister alltid tellinga etter 15-20 lengder. Så da må jeg bare anslå i fhd til tidsbruken hvor langt jeg svømmer. Og så er det ganske kjedelig å styre fram og tilbake hele tida. Men verre når man har noen å snakke med - da går det uendelig sakte, og så får jeg så vondt i nakken. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Du har vært flink Ingen trening kjennes bedre for kroppen enn svømming (synes iallefall jeg ). Selv svømmer jeg iblant 1000 meter. Jeg bruker nesten en halv time, så jeg dropper å telle. Svømmer i omtrent samme tempo uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.