Gå til innhold

Vil han bare ha sex?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er usikker
Skrevet

Jeg møtte en mann siste helg og vi hadde sex. Han kom til meg i kveld, og etter at vi hadde hatt sex måtte han dra ganske fort. Jeg tok han med fra jobben og kjørte han tilbake. Alt i alt hadde vi to timer sammen.

Jeg sitter inne med en tomhetsfølelse, og føler at det jeg trodde muligens skulle bli til noe ikke blir det likevel. Kan ikke helt forklare hvorfor.

Gjest Klaudia
Skrevet

Dette høres ut som en mann som bare er ute etter sex ja. Det finnes altfor mange menn av denne sorten og det kan være vanskelig å vite på forhånd.

Den eneste måten å finne ut av det på er å spørre. Ofte kan sånne ting være lettest å ta i en forsiktig sms i starten.

En annen indirekte måte å få greie på dette kan være å invitere ham med på ting, "ut av huset" (og soverommet). Feks på en langtur,båttur,fornøyelsespark etc.

Om han vil bli med å finne på ting med deg som utelukker sex, får du jo svaret på om det ikke bare er det han er ute etter.

Gjest Elextra
Skrevet

Høres ut som han først og fremst var ute etter sex, ja. Og han antok kanskje at du hadde samme hensikter?

Skrevet

Høres ut som han først og fremst var ute etter sex, ja. Og han antok kanskje at du hadde samme hensikter?

''Og han antok kanskje at du hadde samme hensikter?''

Hvilket kanskje ikke var så rart?

Gjest Elextra
Skrevet

''Og han antok kanskje at du hadde samme hensikter?''

Hvilket kanskje ikke var så rart?

''Hvilket kanskje ikke var så rart?''

Nei, absolutt ikke. Men det forutsettes ofte at kvinner alltid er ute etter mer. Og vi vet jo ingen ting om i hvilken grad trådstarter evt. har gitt uttrykk for dette.

Skrevet

''Hvilket kanskje ikke var så rart?''

Nei, absolutt ikke. Men det forutsettes ofte at kvinner alltid er ute etter mer. Og vi vet jo ingen ting om i hvilken grad trådstarter evt. har gitt uttrykk for dette.

''Men det forutsettes ofte at kvinner alltid er ute etter mer. ''

Ja, men jeg tror det er mange menn som absolutt ikke tenker i de baner - ihvertfall ikke den moderne tidsalder vi lever i der det skrives og snakkes mye om at kvinner får et "sex-mønster" mer som menn.

''Og vi vet jo ingen ting om i hvilken grad trådstarter evt. har gitt uttrykk for dette.''

Enig. Med de to korte møtene de har hatt kan det jo hende at alle hennes signaler tyder på at hun også (bare) er ute etter sex, eller at han ihvertfall har tolket det slik.

Gjest Elextra
Skrevet

''Men det forutsettes ofte at kvinner alltid er ute etter mer. ''

Ja, men jeg tror det er mange menn som absolutt ikke tenker i de baner - ihvertfall ikke den moderne tidsalder vi lever i der det skrives og snakkes mye om at kvinner får et "sex-mønster" mer som menn.

''Og vi vet jo ingen ting om i hvilken grad trådstarter evt. har gitt uttrykk for dette.''

Enig. Med de to korte møtene de har hatt kan det jo hende at alle hennes signaler tyder på at hun også (bare) er ute etter sex, eller at han ihvertfall har tolket det slik.

Ja, helt enig i at det kan tolkes slik!

Gjest jeg er usikker
Skrevet

Jeg var ute etter sex også, men jeg sa til han første gangen at jeg var ikke bare ute etter sex. Så det vet han, men jeg er kanskje også usikker på om den tomhetsfølelsen kommer av at kjemien ikke stemmer og om jeg skal gi dette en sjanse. Jeg tror at han kan føle det også.

Det er ikke noe galt for meg å være ute etter sex, men begge må ha samme hensikt og det er opp til meg å vurdere om jeg vil fortsette for min egen del.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg var ute etter sex også, men jeg sa til han første gangen at jeg var ikke bare ute etter sex. Så det vet han, men jeg er kanskje også usikker på om den tomhetsfølelsen kommer av at kjemien ikke stemmer og om jeg skal gi dette en sjanse. Jeg tror at han kan føle det også.

Det er ikke noe galt for meg å være ute etter sex, men begge må ha samme hensikt og det er opp til meg å vurdere om jeg vil fortsette for min egen del.

''Det er ikke noe galt for meg å være ute etter sex, men begge må ha samme hensikt og det er opp til meg å vurdere om jeg vil fortsette for min egen del.''

Skjønner det. Ikke godt å vite noe om hans hensikter - kanskje han også har hatt døren åpen for at det kunne bli noe mer, det er vel ikke nødvendigvis noe man planlegger.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...