Gjest i år? prøver å planglegge.. Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 når starter den? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Det varierer nok. I min kommune er siste skoledag 23. juni! Sjekk kommunens internettside - og se under Skole - skolerute/ferier og fridager 0 Siter
Gjest Sophus Lauring Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 I min tid sluttet skolen en uke før første fredag etter St Hans. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Her slutter ikke skolen før dagen etter st.hans i år ( 0 Siter
laban Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Det må du sjekke lokalt. Siste skoledag er 19. juni mange steder, men den kan også være et stykke uti neste uke. Dette er ikke likt over hele landet - heller ikke skolestart i august. Se på skolens nettside. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Det kommer sikkert litt an på hvor du bor. Søk på skoleruta + kommunenavn i google. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Det kommer selvsagt an på hvor du bor. De aller, aller fleste skoler har skoleruta liggende på hjemmesida si. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Det kommer selvsagt an på hvor du bor. De aller, aller fleste skoler har skoleruta liggende på hjemmesida si. Eller på kommunens hjemmeside,- det er muligens ikke alle skoler som har hjemmeside? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Eller på kommunens hjemmeside,- det er muligens ikke alle skoler som har hjemmeside? Jo, alle skoler skal ha hjemmeside nå. Og skoleruta skal uansett ligge på kommunenens hjemmeside. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Eller på kommunens hjemmeside,- det er muligens ikke alle skoler som har hjemmeside? Jeg har vondt for å se for meg at det finnes offentlige skoler i Norge i dag som ikke har hjemmeside. Ikke nødvendigvis på eget domene, men for eksempel under kommunens sider. Det tror jeg er rimelig standard. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har vondt for å se for meg at det finnes offentlige skoler i Norge i dag som ikke har hjemmeside. Ikke nødvendigvis på eget domene, men for eksempel under kommunens sider. Det tror jeg er rimelig standard. Mulig det :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har vondt for å se for meg at det finnes offentlige skoler i Norge i dag som ikke har hjemmeside. Ikke nødvendigvis på eget domene, men for eksempel under kommunens sider. Det tror jeg er rimelig standard. Det er ikke lenge siden mine barns skole fikk det, så noen er nok tregere enn andre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.