Gå til innhold

når er skolens sommerferie

Gjest i år? prøver å planglegge..

Anbefalte innlegg

Gjest i år? prøver å planglegge..
Skrevet

når starter den?

Gjest prust
Skrevet

Det varierer nok. I min kommune er siste skoledag 23. juni!

Sjekk kommunens internettside - og se under Skole - skolerute/ferier og fridager

Gjest Sophus Lauring
Skrevet

I min tid sluttet skolen en uke før første fredag etter St Hans.

trollemor;o)
Skrevet

Her slutter ikke skolen før dagen etter st.hans i år :o(

Skrevet

Det må du sjekke lokalt. Siste skoledag er 19. juni mange steder, men den kan også være et stykke uti neste uke. Dette er ikke likt over hele landet - heller ikke skolestart i august.

Se på skolens nettside.

Skrevet

Det kommer sikkert litt an på hvor du bor. Søk på skoleruta + kommunenavn i google.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det kommer selvsagt an på hvor du bor.

De aller, aller fleste skoler har skoleruta liggende på hjemmesida si.

Skrevet

Det kommer selvsagt an på hvor du bor.

De aller, aller fleste skoler har skoleruta liggende på hjemmesida si.

Eller på kommunens hjemmeside,- det er muligens ikke alle skoler som har hjemmeside?

Gjest ViViola
Skrevet

Eller på kommunens hjemmeside,- det er muligens ikke alle skoler som har hjemmeside?

Jo, alle skoler skal ha hjemmeside nå. Og skoleruta skal uansett ligge på kommunenens hjemmeside.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har vondt for å se for meg at det finnes offentlige skoler i Norge i dag som ikke har hjemmeside. Ikke nødvendigvis på eget domene, men for eksempel under kommunens sider. Det tror jeg er rimelig standard.

Skrevet

Jeg har vondt for å se for meg at det finnes offentlige skoler i Norge i dag som ikke har hjemmeside. Ikke nødvendigvis på eget domene, men for eksempel under kommunens sider. Det tror jeg er rimelig standard.

Mulig det :-)

Gjest togli
Skrevet

Det er ikke lenge siden mine barns skole fikk det, så noen er nok tregere enn andre ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...