Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne dietten, og klart - slik som Britt Elisabeht Haagensli reklamerer - å gå ned 2 strls på 30 dager??? - uten for mye pes og forsakelser? Kjenner buksene er litt trange for tiden nemlig...

Gjest ViViola
Skrevet

''å gå ned 2 strls på 30 dager???''

Det vet jeg flere som har gjort.

''uten for mye pes og forsakelser?''

Nei, dessverre... Magert kosthold (forsakelser, ja) og mye trening (pes) har vært oppskrifta.

Jeg har ikke veldig tro på slike ting...

Skrevet

Hva tror du skjer etter de 30 dagene når du begynner å spise som vanlig igjen? Jepp. Du går fort opp de to størrelsene du gikk ned og kanskje opp enda en i tillegg.

Glem det. Det eneste som hjelper er å skjerpe seg og slutte å spise godis, brus og snacks til daglig, spise grovere og grønnere, lite og ofte - og røre seg litt mer.

Skrevet

''å gå ned 2 strls på 30 dager???''

Det vet jeg flere som har gjort.

''uten for mye pes og forsakelser?''

Nei, dessverre... Magert kosthold (forsakelser, ja) og mye trening (pes) har vært oppskrifta.

Jeg har ikke veldig tro på slike ting...

Så var det altså for godt til å være sant :-(. Problemet mitt er at jeg rører meg allerede mer enn nok. Trener annenhver dag og er så flink som bare det. Men så var det den "#)¤/("#"#U¤`" sjokoladen da.... Fomen er knall, men jeg skulle nok trent enda mer for å kompensert for sjokoladeforbruket.

Skrevet

Så var det altså for godt til å være sant :-(. Problemet mitt er at jeg rører meg allerede mer enn nok. Trener annenhver dag og er så flink som bare det. Men så var det den "#)¤/("#"#U¤`" sjokoladen da.... Fomen er knall, men jeg skulle nok trent enda mer for å kompensert for sjokoladeforbruket.

Evt. spist mindre sjokolade.

Gjest ViViola
Skrevet

''Fomen er knall, men jeg skulle nok trent enda mer for å kompensert for sjokoladeforbruket.''

Jeg skjønner utrolig godt hva du mener!

Jeg har sykt med sukkerhunger i perioder, og da hjelper det endel å spise litt vaniljeyoghurt med rikelig kanelmengde. Kanskje du også kan prøve det?

Skrevet

Hva med å bestemme seg for å slutte å kjøpe sjokkolade?

Skrevet

Hva med å bestemme seg for å slutte å kjøpe sjokkolade?

Så enkelt i teorien - så vanskelig i praksis... Dersom alt var like enkelt å gjennomføre som det var å snakke om det ville vi alle vært slanke og veltrente...:-)

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Evt. spist mindre sjokolade.

Leste nå at det ligger i genene om en har sterkt sukkersug eller ikke. Så folk som ser ned på oss som ikke klarer holde oss unna søtt, vet kanskje ikke hva dere snakker om! Så det så! Det er like vanskelig for oss det, som det er for en innbarka røyker å holde seg unna røyken.

Skrevet

Leste nå at det ligger i genene om en har sterkt sukkersug eller ikke. Så folk som ser ned på oss som ikke klarer holde oss unna søtt, vet kanskje ikke hva dere snakker om! Så det så! Det er like vanskelig for oss det, som det er for en innbarka røyker å holde seg unna røyken.

Kjære deg, nå sier ikke caprice noe som helst om at hun har et sykelig søtsug etter sjokolade og ikke er i stand til å beherske det - hun sier bare at hun spiser for mye sjokolade.

Jeg har all forståelse for de som har sykelig sukkersug, men for oss som "bare" er veldig glade i sjokolade er det faktisk godt mulig å ta seg selv i nakken og ikke spise det hver dag.

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Kjære deg, nå sier ikke caprice noe som helst om at hun har et sykelig søtsug etter sjokolade og ikke er i stand til å beherske det - hun sier bare at hun spiser for mye sjokolade.

Jeg har all forståelse for de som har sykelig sukkersug, men for oss som "bare" er veldig glade i sjokolade er det faktisk godt mulig å ta seg selv i nakken og ikke spise det hver dag.

Det var litt humoristisk ment det innlegget mitt da, men slikt kommer ikke så lett fram via tekst. Er vel derfor det blir så mange misforståelser på nettet kanskje. Det er utrolig hva mimikk, tonefall og kroppsspråk har å si...

Skrevet

Det var litt humoristisk ment det innlegget mitt da, men slikt kommer ikke så lett fram via tekst. Er vel derfor det blir så mange misforståelser på nettet kanskje. Det er utrolig hva mimikk, tonefall og kroppsspråk har å si...

Skal du være humoristisk må du jo legge til noen :-) og ;-), uten noen slike i det hele tatt ser det jo grav alvorlig ut. :o)

Onsdag1365380628
Skrevet

Ja det har jeg også lurt på. Enda har jeg en boks stående-uåpnet. Kjøpte den på impuls men har ikke kommet meg til å begynne på kuren. Dette var før jul....

Men, jeg har likevel gådd ned 8 kg på to måneder, med lite karbohydrater og litt mer mosjon en til vanlig. Og jeg har gådd ned to størrelser-uten tabletter.

Ikke har det vært spesielt vanskelig heller.

Tro hvis jeg nå tar tablettene i tillegg? Blir det dobbelt effekt?

Egentlig er jeg glad for at jeg ikke har tatt den kuren i tillegg, for da hadde jeg nok reklamert for produktet i hytt og gevær og trodd all vektnedgangen skyldes pillene...

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Skal du være humoristisk må du jo legge til noen :-) og ;-), uten noen slike i det hele tatt ser det jo grav alvorlig ut. :o)

Vet det, men jeg glemmer det! Skal prøve å skjerpe meg. hehe... Er ifkke så vant med SMS- og mailspråk enda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...