Gå til innhold

Thailandferie, neste vinterferie.

Anbefalte innlegg

Gjest @krøll
Skrevet

Endelig!! Jeg fikk overtalt "gubben". Så nå blir det Thailand neste vinterferie.

Var selv i Phuket for 10 år siden, og det var kjempeflott, men vil gjerne at annet sted nå. Dere som har vært der, har dere ett fint sted/hotell dere vil anbefale? Helst 4stjerner, og ikke så altfor langt fra stranda (opp til 500m). Det må også være et sted med et romslig bassengområde da frøkna ELSKER å bade.

Det bør også være et sted hvor det er forholdsvis rolig om natta, slik at man kan sove uten "sov-i-ro" i ørene.

Tar også gjerne imot tips tip hva man kan gjøre, utflukter o.l.

Alle gode tips tas i mot med takk.

Skrevet

Vi var i Ao Nang. Landet i Krabi noen mil fra Puket. Der er det relativt stille og rolig, og vi hadde en kjempeferie.

Tror vi hadde et 3-stjernes hotell, så da finnes det sikkert bedre alternativer. (Men det var helt greit.)

Skrevet

Hilton hotell i Hua Hin er det eneste hotellet jeg har vært på i Thailand (bortsett fra i Bangkok da) Mellom hotellet og stranda ligger hotellets flotte bassengområde. Bare helt herlig! Store rom med stort bad og to balkonger. Enorm frokostbuffe! Stilt og rolig. Havet er på ene siden og "byen" på den andre, mer sentralt går det ikke an å få det. Hvor mange stjerner? Husker ikke, men føles som minst ti!

Missunner deg turen! ;-)

Skrevet

Hilton hotell i Hua Hin er det eneste hotellet jeg har vært på i Thailand (bortsett fra i Bangkok da) Mellom hotellet og stranda ligger hotellets flotte bassengområde. Bare helt herlig! Store rom med stort bad og to balkonger. Enorm frokostbuffe! Stilt og rolig. Havet er på ene siden og "byen" på den andre, mer sentralt går det ikke an å få det. Hvor mange stjerner? Husker ikke, men føles som minst ti!

Missunner deg turen! ;-)

Jeg slenger meg på her, jeg har også lyst til å dra til Thailand neste år. Hvordan var det i Hua Hin? Fløy dere fra Bankok? Eller tok dere tog/buss? Var det noen fine utflukter derfra? (Dyreparker, øyturer med båt e.l.?) Vi skal til Bankok, men vil også ha mange strand- og bade-dager. Lurer på Krabi, Ko Samui, Puhket, Hua Hin, Ko Chang... Fint med litt tips fra folk, Hilton-hotellet høres jo bra ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...