Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var på ferie i Mexico i april og hadde kraftig diare der i to uker. På slutten kom det bare rent vann ut når jeg var på do. Da jeg kom hjem ble diaren bedre etter hvert, men så kom magesmertene. Hver gang etter at jeg spiser får jeg kraftige smerter i magen som varer i flere timer, noen ganger må jeg bare legge meg ned. Jeg var sykemeldt i ca. 2 måneder etter på. Legen min har tatt masse prøver, men ingen har gitt noe svar. Nå har jeg begynt på jobb, men har fremdeles vondt. Legen min har henvist meg til coloskopi, men jeg vet ikke om jeg orker. Etter legebesøk hvor legen har palpert magen min ganske kraftig, får jeg sterke magesmerter...og hva vil da skje hvis jeg får en slange inn i tarmen....

Har du noen gode råd til meg? Bør jeg prøve en diett?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32640-magesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Niels Erik Landmark, Lege

Disse plagene kan henge i en stund.Synes ikke det noe spesiellt nødvendig foreløpig med skopi.Vær forsiktig med melkeprodukter.Dette systemet med nedbrytning av melk kan nemlig bli slått ut en stund etter alvorlige diareer.Ellers må du bare prøve deg frem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32640-magesmerter/#findComment-128339
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...