morsan Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Selvangivelsen altså, ettersom det jo har vært ørten tråder om man har fått den eller ikke. Jeg fikk den i går. Restskatt under kr 100, som da altså ikke kreves inn:-) 0 Siter
avidi Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Har ennå ikke fått pairutgaven jeg. Sjekket på altinn, det er mye som må endres så her blir det nok ikke levering med det første. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Jeg gjør det så enkelt at jeg leverer ikke engang, siden jeg ikke har noen endringer! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Skrevet 26. mars 2009 Jeg gjør det så enkelt at jeg leverer ikke engang, siden jeg ikke har noen endringer! :-) Bare en liten endring her:-) Men jeg få'kke skatteoppgjøret før enn til høsten likevel *grumle grumle* 0 Siter
Gjest heldigvis har jeg litt i bakhånd Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Har ennå ikke fått pairutgaven jeg. Sjekket på altinn, det er mye som må endres så her blir det nok ikke levering med det første. Jeg venter også på papirutgaven, har fått over 80 tusen i restskatt (!), men dette skyldes salg av egen bolig i fjor - dette går jo automatisk, så de vet ikke at jeg har hatt brukshindring... skal sende en attest som beviser brukshindringen så håper ting går i orden ;-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Jeg gjør det så enkelt at jeg leverer ikke engang, siden jeg ikke har noen endringer! :-) Samme her, har ingen endringer og synes det er supert at jeg da bare kan slutte å tenke på den ;o) 0 Siter
Gjest @krøll Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Vi har heller ikke fått papirutgaven ennå, verken jeg, min mann, eller min mor. Jeg har sjekket på nett og det ser ut til at jeg får igjen 9999 kr. Min mann får ikke sjekket for han har ikke fått brevet med pinkodene. menhan pleier å få igjen 10 000 så da er vi halveis til Thailandsferien vår :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.