Gå til innhold

Bursdagsoverraskelse på fly?

Anbefalte innlegg

Gjest Hadde vært morsomt
Skrevet

Vi skal ut og fly med Norwegian i april.

Jenta mi fyller 4 år, den dagen vi flyr.

Noen som vet om flyselskapene har noen form for overraskelse til barn?

Slik restaurantene har is med fyrverkeri, feks.

Gjest høstløv
Skrevet

Ta kontakt med flyselskapet og spør.

Gjest Hadde vært morsomt
Skrevet

Ta kontakt med flyselskapet og spør.

Synes det er litt flaut...

Gjest fniiis
Skrevet

tror neppe det bli fyrverkeri...hihi

Tror om du spør får du positivt svar, koster ingenting å spørre i alle fall.

Skrevet

Det skader ikke å spørre, men jeg har aldri sett noe slikt skje ombord på fly.

Og flyvertene har det jo så travelt at de rekker neppe for mye "ekstra", og på Norwegian må man jo betale for ALT, så jeg må innrømme at jeg betviler positivt svar...;-)

Skrevet

Neppe. Skulle de gjort det hadde det nok blitt veldig dyrt for dem og de ville vel knapt rukket å gjøre annet. De har _noen_ passasjerer i løpet av året...

Skrevet

Jeg tviler.. Hva med å ta med liten overraskelse-gave til henne da? Også prinsesskrone eller noe sånt? Hatter til hele familien ;)

Skrevet

Ikke på Norwegian nei. Der er det nummeret før man må betale for å gå på do, så noe bursdagsmarkering tror jeg du kan glemme. ;-)

På andre selskap, deriblant SAS, kunne man tidligere bestille bursdagskake, bryllupskake osv gratis på flighter over en viss lengde, men i disse kostnadsbesparende tider er det tilbudet tatt bort.

Skrevet

Ikke på Norwegian nei. Der er det nummeret før man må betale for å gå på do, så noe bursdagsmarkering tror jeg du kan glemme. ;-)

På andre selskap, deriblant SAS, kunne man tidligere bestille bursdagskake, bryllupskake osv gratis på flighter over en viss lengde, men i disse kostnadsbesparende tider er det tilbudet tatt bort.

''Der er det nummeret før man må betale for å gå på do, ''

he he

Skrevet

Hva med å prøve å få komme ut til kapteinen med henne, kunne det vært artig? Også få bursdagsangen i høytaleren?

Og jeg har jo ikke peiling, har aldri flydd. sant *nikker*

Skrevet

Hva med å prøve å få komme ut til kapteinen med henne, kunne det vært artig? Også få bursdagsangen i høytaleren?

Og jeg har jo ikke peiling, har aldri flydd. sant *nikker*

''Også få bursdagsangen i høytaleren?''

Vær så snill! Det er andre passasjerer på flyet også... Og på de vanlige flyene (ikke trans-atlantisk) er det vel bare en avdeling og ingen stille-sone som på toget...

Skrevet

Ryanair vurderer nå seriøst å la passasjerene betale for å gå på do. Det største problemet de ser, er visst å skaffe en dør med myntinnkast som passer i kabinen.

Dessverre ingen aprilspøk.

Skrevet

''Også få bursdagsangen i høytaleren?''

Vær så snill! Det er andre passasjerer på flyet også... Og på de vanlige flyene (ikke trans-atlantisk) er det vel bare en avdeling og ingen stille-sone som på toget...

*ler*

Skrevet

Ryanair vurderer nå seriøst å la passasjerene betale for å gå på do. Det største problemet de ser, er visst å skaffe en dør med myntinnkast som passer i kabinen.

Dessverre ingen aprilspøk.

I know. Det er helt fantastisk!

Det går en sånn vitsestripe rundt på mail nå, i min bransje, som viser et RyanAir fly, der oksygenmaskene har falt ned...med myntinnkast på siden av hver maske. Hehe.....

Skrevet

*ler*

Jeg er veldig glad for at jeg ikke flyr særlig ofte...

Skrevet

I know. Det er helt fantastisk!

Det går en sånn vitsestripe rundt på mail nå, i min bransje, som viser et RyanAir fly, der oksygenmaskene har falt ned...med myntinnkast på siden av hver maske. Hehe.....

* fnis * Veldig bra. Men egentlig tragikomisk. Ser for meg redningsvest og disse evakueringsskliene også, med myntinnkast - og mulighet for å forhåndsbetale, selvfølgelig: Vil du betale for å gå på do, bruke oksygenmaske og nødlandingsutstyr for hele famlien ved bestilling mot et passende gebyr, eller tar du sjansen på å ikke ha riktig mynt når kabintrykket faller?

Må flypersonalet _aldri_ på toalettet, liksom? De må vel tømme den tanken og vaske litt iblant, uansett?

Skrevet

* fnis * Veldig bra. Men egentlig tragikomisk. Ser for meg redningsvest og disse evakueringsskliene også, med myntinnkast - og mulighet for å forhåndsbetale, selvfølgelig: Vil du betale for å gå på do, bruke oksygenmaske og nødlandingsutstyr for hele famlien ved bestilling mot et passende gebyr, eller tar du sjansen på å ikke ha riktig mynt når kabintrykket faller?

Må flypersonalet _aldri_ på toalettet, liksom? De må vel tømme den tanken og vaske litt iblant, uansett?

''Må flypersonalet _aldri_ på toalettet, liksom? De må vel tømme den tanken og vaske litt iblant, uansett?''

Det gjøres når flyet står på bakken vel? Kanskje ikke ved trans-atlantiske turer og andre på sammen lengde, men flyr Ryanair så langt?

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg ikke flyr særlig ofte...

Jeg flyr rett som det er, og en liten bursdagshilsen over høyttaleren ville ikke gjort meg noe - det er så mange forstyrrelser likevel :-).

Skrevet

''Må flypersonalet _aldri_ på toalettet, liksom? De må vel tømme den tanken og vaske litt iblant, uansett?''

Det gjøres når flyet står på bakken vel? Kanskje ikke ved trans-atlantiske turer og andre på sammen lengde, men flyr Ryanair så langt?

Jo, det skjer helt sikkert på bakken. Men jeg skjønner ikke det regnskapet - at de velger å foreslå noe som de fleste synes er urimelig og en irriterende prinsippsak, når de uansett ikke kan kutte toalettene eller jobben med dem, helt ut. Det må ha seddelautomat, ikke myntinnkast, hvis de skal oppnå mer enn å subsidere den utgiften mer enn bittelitt, vel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...