Gå til innhold

Bursdagsoverraskelse på fly?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

*sjokkert*

Jeg også, det får da være måte på!

Kanskje en kan håpe på billig/gratis børst om bord, i håp om at vi skal gå mer på do? *håper*

Skrevet

Jeg også, det får da være måte på!

Kanskje en kan håpe på billig/gratis børst om bord, i håp om at vi skal gå mer på do? *håper*

*knegg*

Heldigvis flyr jeg aldri RyanAir, og det skyldes ikke de negative sidene ved prispolitikken! ;-)

Vi booket forresten fly til Paris med Norwegian i fjor, og da var det utrolig med "tilleggsavgifter" som man måtte/burde klikke av på allerede i januar for en tur vi skulle ta i september.

Greit nok med bagasje og slikt, men det var litt drøyt at selskapet fremstilte det som en gledelig nyhet at man kunne reservere seter! "Hurra! NÅ kan du booke setet ditt allerede NÅ!! Kun kr 30 per pers per strekning."

Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre - det hadde vært helt ok å få seter tildelt på flyplassen. Men ettersom sikkert mange andre booker seter tidlig, kunne vi jo risikert at vi ikke fikk sitte sammen, så da var det bare å krysse av og betale...

Skrevet

* fnis * Veldig bra. Men egentlig tragikomisk. Ser for meg redningsvest og disse evakueringsskliene også, med myntinnkast - og mulighet for å forhåndsbetale, selvfølgelig: Vil du betale for å gå på do, bruke oksygenmaske og nødlandingsutstyr for hele famlien ved bestilling mot et passende gebyr, eller tar du sjansen på å ikke ha riktig mynt når kabintrykket faller?

Må flypersonalet _aldri_ på toalettet, liksom? De må vel tømme den tanken og vaske litt iblant, uansett?

''Må flypersonalet _aldri_ på toalettet, liksom? De må vel tømme den tanken og vaske litt iblant, uansett?''

De får sikkert lønnstrekk for å gå på do. Tjihi..

Men helt alvorlig: I Ryanair må man betale for å få komme på intervju. (For det innebærer jo at noen må bruke tid på deg = må dekkes inn.) De ansatte må kjøpe egne uniformer, det har også gått ut skriv om at det er forbudt å lade mobiltelefoner på jobb, pga at strømmen koster.

Skrevet

''Må flypersonalet _aldri_ på toalettet, liksom? De må vel tømme den tanken og vaske litt iblant, uansett?''

De får sikkert lønnstrekk for å gå på do. Tjihi..

Men helt alvorlig: I Ryanair må man betale for å få komme på intervju. (For det innebærer jo at noen må bruke tid på deg = må dekkes inn.) De ansatte må kjøpe egne uniformer, det har også gått ut skriv om at det er forbudt å lade mobiltelefoner på jobb, pga at strømmen koster.

Seriøst?

Ikke at jeg er overrasjet - husker jo den saken med Lidl for en tid tilbale om at de ville ha begrensninger på hvor ofte man kunne gå på do, og at jenter som hadde mens måtte ha på et hvitt pannebånd som markerte at de hadde lov å bruke mer tid på do enn de andre...

Skrevet

Vi fløy på bursdagen til mellomste (hun ble 8). Ikke noen oppmerksomhet i det hele tatt da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...