Gjest ikke helt bolighai :D Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 skal det ikke da også trekkes fra meglerutgifter osv? Som jeg ser fra ligningen har de trukket meg i skatt for hele "fortjenesten"... er dette noe jeg må rette på selv og legge ved dokumentasjon på utgifter til megler osv? 0 Siter
mrxx Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Ja, dette kan du trekke i fra og legg ved relevante vedlegg. 0 Siter
Speak Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Ja, du må rette det selv ettersom du har krav på å få fradrag for meglerutgifter og endre utgifter tilknyttet salget. Men denne informasjonen har jo ikke likningskontoret. 0 Siter
Speak Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Ja, du må rette det selv ettersom du har krav på å få fradrag for meglerutgifter og endre utgifter tilknyttet salget. Men denne informasjonen har jo ikke likningskontoret. ...og ANDRE utgifter skulle det jo stått.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.