Gå til innhold

Du som kjørte foran meg i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden Lotte klager på at jeg la innlegget på feil forum så får jeg legge det inn her også:

Og lå og feis i 70-75 i 80-sonen med flere biler stangende bak og som - da det endelig ble mulig for andre å komme forbi deg - tviholdt på venstrefila hele veien og lå i 103 for så å kjøre i under 80 igjen etterpå - kan du vennligst levere inn lappen din? Så du slutter å lage så mange trafikkfarlige situasjoner.

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

17

• Lillemus

10

• morsan

6

• tzatziki1365380058

6

Gjest ViViola
Skrevet

Når slikt oppstår, så ringer du politiet. Med flaks er de ute med en patrulje omtrent der du er, og kan hanke inn idioten.

Skrevet

Når slikt oppstår, så ringer du politiet. Med flaks er de ute med en patrulje omtrent der du er, og kan hanke inn idioten.

Da hadde jeg vært nødt til å kjøre til side og stoppe, for jeg bruker ikke mobilen bak rattet. Men at det var høyst merkelig kjøring er det ingen tvil om.

Gjest ViViola
Skrevet

Da hadde jeg vært nødt til å kjøre til side og stoppe, for jeg bruker ikke mobilen bak rattet. Men at det var høyst merkelig kjøring er det ingen tvil om.

Nei, å ringe i bil krever et handsfree-system, det er klart.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Nei, å ringe i bil krever et handsfree-system, det er klart.

Jeg klarer ikke gjøre to ting på en gang, kjøre bil og snakke i mobil - selv ikke i handsfree :D

Så jeg måtte nok kjørt til siden selv ja...

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg klarer ikke gjøre to ting på en gang, kjøre bil og snakke i mobil - selv ikke i handsfree :D

Oj... Greier du ikke å føre en samtale med passasjerene heller?

Skrevet

Er du mann? ;-)

Gjest Emmie
Skrevet

Da tror jeg hun har mer flaks enn man kan drømme om! Med de ressursene politiet har for tida har de knapt nok folk de kan sende ut når noen holder på å ta livet av hverandre. Kan ikke huske å ha sett en politikontroll på aldri så lenge:)

Skrevet

Da tror jeg hun har mer flaks enn man kan drømme om! Med de ressursene politiet har for tida har de knapt nok folk de kan sende ut når noen holder på å ta livet av hverandre. Kan ikke huske å ha sett en politikontroll på aldri så lenge:)

Det er fartskontroller her fra tid til annen faktisk, men de tar jo ikke dem som kjører 10 km under fartsgrensa vil jeg tro. Selv om de skaper mange, mange flere farlig situasjoner enn de som kjører i 90 på denne veien.

Skrevet

Som jeg har sagt før, hva er det med de som kjører og lager køer? Klarer de ikke å koble det de ser på speedometeret og hva de ser i speilet? Hvorfor kjøres det ikke til side når bilene hoper seg opp bak? Dette er for meg helt uffatterlig.

Gjest ViViola
Skrevet

Det er nok forskjeller på hvor i landet man holder til. Jeg har 2 ganger varslet politiet om merkelig adferd i trafikken, og begge gangene har det vært patrulje i nærheten som har fisket inn vedkommende bil. Hva som har skjedd videre vet ikke jeg, da.

Skrevet

Som jeg har sagt før, hva er det med de som kjører og lager køer? Klarer de ikke å koble det de ser på speedometeret og hva de ser i speilet? Hvorfor kjøres det ikke til side når bilene hoper seg opp bak? Dette er for meg helt uffatterlig.

Akkurat i dette tilfellet har jeg en stygg mistanke om at det var forholdsvis unge mennesker i bilen og at de skulle tøffe seg litt for hverandre og ikke slippe noen forbi seg...

Vel, det røde lynet mitt tok innersvingen på dem etterhvert - på et sikkert sted vel og merke! :o)

Skrevet

Jeg har ikke lappen, men tar timer, så jeg svarer. Høres ut som en person som rett og slett ikke følger med/lever i sin egen verden! Satt sikkert og hørte på musikk, lydbok eller ja, prata for heftig i telefonen :P Eller: idioti.

Hilsen ei som håper å få lappen i løpet av 2009

Skrevet

Jeg har ikke lappen, men tar timer, så jeg svarer. Høres ut som en person som rett og slett ikke følger med/lever i sin egen verden! Satt sikkert og hørte på musikk, lydbok eller ja, prata for heftig i telefonen :P Eller: idioti.

Hilsen ei som håper å få lappen i løpet av 2009

Neida - de var flere i bilen skjønner du! Og da jeg blinket med lysene for å få dem til å gi på littegranne fremfor å sulle i 75 så rullet den ene i baksetet ned vinduet og vinket bakover... Jada... Jeg tror faktisk de gjorde det for å skulle tøffe seg for hverandre og ikke slippe forbi noen av en eller annen grunn.

Gjest Naivsuper
Skrevet

Har vi politi i Norge??? Jeg har ikke sett noen!

Skrevet

Hihi... det var ikke meg! Sånne folk er så irriterende... av og til peiser jeg på i 120 opp Omkjøringsveien, bare for å komme forbi sinkene i venstrefila. Veldig ulovlig, men GUD så irriterende å ligge bak de som tror de eier veien, og kan bestemme at folk bak ikke skal få kjøre forbi...

Skrevet

Hihi... det var ikke meg! Sånne folk er så irriterende... av og til peiser jeg på i 120 opp Omkjøringsveien, bare for å komme forbi sinkene i venstrefila. Veldig ulovlig, men GUD så irriterende å ligge bak de som tror de eier veien, og kan bestemme at folk bak ikke skal få kjøre forbi...

*Hehe* Blir snål av sånne... Særlig når de i tillegg tviholder på venstrefila og nekter å slippe noen forbi seg. Har tatt noen forbikjøringer på høyre side ja, innrømmer det. Men hva gjør man når man ligger som nr. 2 i laaaaaang rekke i 60 (i 80-sonen) bak en svensk bobil som nekter å gi gass eller flytte seg? Og han blinket faktisk til meg med lysene etterpå! Vi lo så vi gråt...

Gjest Mirakelet
Skrevet

Er du mann? ;-)

Skulle nesten tro det :D Eller en ganske fersk bilist...

Gjest Mirakelet
Skrevet

Oj... Greier du ikke å føre en samtale med passasjerene heller?

jo, så lenge det dreier seg om småprat :D

Men når jeg skal konsentrere seg bør de holde kjeft!

Gjest ViViola
Skrevet

jo, så lenge det dreier seg om småprat :D

Men når jeg skal konsentrere seg bør de holde kjeft!

Oj igjen... Da kan det bli riktig gæli, ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...