Gå til innhold

Hva syns du om disse lampene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge lampene er stilige, men ikke til å ha som lys over bord. Ser heller for meg at de passer i trappegang.

Skrevet

De første to var fine begge to, nr. 1 krever vel en viss takhøyde? Men det kommer jo helt an på hvordan stilen i huset ellers er. :o) Selv om jeg syntes de var fine så hadde de ikke passet hos meg.

Den siste er vel mer til pynt enn til belysning? Ser for meg at den vil lyse noe voldsomt om man har særlig sterk pære i den?

Gjest Moro med lamper
Skrevet

Den første var veldig stilig, men jeg tror ikke den passer over spisestuebordet eller? Men den kunne jeg nok hatt som pyntelampe i en koselig krok, over et pyntebord eller lavt stuebord eller sånn.

Lampe to er stilig over spisestuen.

Lampe tre er kul, men da må resten av møbler og ting stå litt i stil med den moderne looken.

Synes jeg da :)

Gjest Mirakelet
Skrevet

Stilige og moderne :)

Gjør seg bra i en stue med hvitt og glass....

Skrevet

Jeg likte den første. Det vil si, bare ut fra bildene syns jeg alle er over-do. Men jeg har en venninne som har den første, så jeg vet den er kjempeflott på rett sted. :-)

De andre to skal jeg ikke si så mye mer om, hehe, men de hadde ikke kommet innenfor dørene hos meg.

Gjest samme smak som deg
Skrevet

Alle tre var min stil, de to første driver jeg og tenker på selv over spisebordet! Men nr.1 krever nok at det er høyere under taket enn hjemme hos meg. Nr. 2 er litt upraktisk ved at man må skifte så mange lyspærer, og kanskje tar den mye strøm. Det samme gjelder forsåvidt også for nr.3.

Gjest Helle dussen
Skrevet

Jeg likte den første. Det vil si, bare ut fra bildene syns jeg alle er over-do. Men jeg har en venninne som har den første, så jeg vet den er kjempeflott på rett sted. :-)

De andre to skal jeg ikke si så mye mer om, hehe, men de hadde ikke kommet innenfor dørene hos meg.

Sier meg enig med mrs doolittle. De er litt too-much for meg, og den stående staken var direkte stygg. Den første var finest.

Skrevet

Jeg hadde ikke valgt noen av dem, blir litt for sært etter min smak...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg likte lampene jeg, men det må passe til stilen ellers i huset, ellers blir det skivebom.

Gjest togli
Skrevet

Den første lampa der er kjempelekker!!

Tanta mi har den i trappa si. Utrolig fint :)

Søstra mi har en litt større utgave over spisebordet (høyt under taket). Men lampa er steike dyr da ;)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns lampe nr 1 var knallfin. Lampe nr 2 har vi på kjøkkenet.

Gjest Elextra
Skrevet

Den første er fin om du har mye rom (dvs. at det er åpent rundt lampen).

De to øvrige likte jeg ikke så godt.

mariaflyfly
Skrevet

Likte den første kjempegodt. Den var virkelig lekker! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...