Gå til innhold

LONDON

Gjest ferieplanlegger

Anbefalte innlegg

Gjest ferieplanlegger
Skrevet

er det ikke så mange her på dol som har vært i London? spurte i et innlegg om noen visste om et hotell i London som var bra, men fikk kun to svar. håper noen flere kan komme med tips, da jeg ser på nettet at det er mye dårlige hoteller der. men hvordan vite hva som er bra?

Skrevet

Vi har vært her etpar ganger:

http://www.astons-apartments.com/

Det er små, enkle leiligheter, og vi har ikke laget noe særlig varm mat der. Men du får kjøleskap, kan ordne frokost og annet småtteri selv (det er butikker rett rundt hjørnet) og beliggenheten er veldig bra.

Gjest florentine
Skrevet

Jeg var i London i november og overnattet på et bra hotell, ikke langt fra British museum. Jeg kan ikke huske navnet, men prøver så godt jeg kan. Jeg kan anbefale det hotellet, men jeg må huske navnet. Jeg var alene og fikk et bitte lite rom, men senga var god og baderommet også. Rommet var rent og fint.

Skrevet

Jeg har vært en gang i London nylig, men jeg er tilhenger av herberger jeg da.. bodde på Palmer's Lodge hostel, fire metrostopp fra sentrum. Det var kjempeok og veldig billig, betalte bare 14-15 pund natta. Da var en enkel frokost inkludert, samt fritt internett nede i lobbyen.

Hostelet har egen hjemmeside, dersom dette er noe for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...