Gå til innhold

å fly med norwegian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som SAS har et større nettverk å ta av hvis noe skjærer seg..

Jeg erfarte dette en gang jeg reiste med SAS og noen bekjente tilfeldigvis reiste samme strekning med norwegian samtidig. Ingen av flyene fikk lande på flyplassen som planlagt, og ble omdirigert til en annen flyplass. De som reiste med Norwegian måtte pent reise tilbake til Gardermoen og booke om. De fikk riktignok booke om gratis (selvfølgelig) men det ble veldig mye venting og de fikk ikke tilbud om noe mat.

Vi som reiste med SAS fikk gå av på nærmeste "naboflyplass" og ble kostnadsfritt busset videre, det ble satt opp flere busser i ulike retninger slik at alle skulle nå sitt reisemål. Mat fikk vi også.

Jeg kom fram flere timer før mine venner som reiste med Norwegian.

Ut over dette har jeg ikke merket noen nevneverdig forskjell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...