Gå til innhold

Only in America?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typisk USA.

Der kan det se ut som om alt vettet er forsvunnet, om det noengang har vært der da.

Skrevet

Typisk USA.

Der kan det se ut som om alt vettet er forsvunnet, om det noengang har vært der da.

Jeg syns ikke norge har så mye vett eller når de kan dømme en mann til 6 års fengsels for mishandling av ett barn i flere år og at det så ende med døden for det barnet.

Tenk bare 6 ÅR.

Jeg kan ikke fatte det.

Og det er i Norge.

:-(

Yeah_Right!
Skrevet

Typisk USA.

Det er mye rart i USA, men resten av verden dilter etter - du også, antakeligvis - og jeg - og vi liker det.

Saddams datter hørte på Britney Spears :D

Skrevet

Jeg syns ikke norge har så mye vett eller når de kan dømme en mann til 6 års fengsels for mishandling av ett barn i flere år og at det så ende med døden for det barnet.

Tenk bare 6 ÅR.

Jeg kan ikke fatte det.

Og det er i Norge.

:-(

Mye rart her i "miniUSA" også ja.

Gjest florentine
Skrevet

Hun havner nok ikke i fengsel, men kan bli dømt. Tror ikke at den som oversatte er godt nok kjent med rettspraksis og språkbruk i forbindelse med den i staten New Jersey.

Det er mange ungdommer som trenger oppfølging, og dette kan muligens redde denne jenta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...