Lotte :o) Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2998719.ece Mystisk... eller kanskje ikke. De har klødd seg i hodet i flere år, disse etterforskerene. Q-tips... 0 Siter
mrxx Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Men det kan da ikke være at forurensent Q-tips gjør at de finner DNA etter en kvinne som i virkeligheten er en mann? Var det en teori eller misforsto jeg? Jeg skjønner jo at det kan skje i ett eller kanskje to tilfeller, men ikke flere ganger og heller ikke at de finne fra en kvinne hver gang, med bruk av mange forskjellige Q tips. Dette er nok en kvinne, som kler seg ut som mann. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Skrevet 27. mars 2009 Men det kan da ikke være at forurensent Q-tips gjør at de finner DNA etter en kvinne som i virkeligheten er en mann? Var det en teori eller misforsto jeg? Jeg skjønner jo at det kan skje i ett eller kanskje to tilfeller, men ikke flere ganger og heller ikke at de finne fra en kvinne hver gang, med bruk av mange forskjellige Q tips. Dette er nok en kvinne, som kler seg ut som mann. ''Ifølge det tyske tidsskriftet Stern har dette mest sannsynlig skjedd under pakkingen av bomullspinnene, som blir produsert av et firma i Hamburg. Firmaet leverer disse bomullspinnene til en rekke politidistrikter. Ifølge firmaet blir alt utstyr sterilisert, men krimeksperter mener det er sannsynlig at hudceller eller små dråper svette har blitt overført fra personer som er i kontakt med utstyret - og at cellene har overlevd steriliseringen.'' Dna-et som går igjen, stammer fra en kvinne som er tilknyttet produksjon og pakking av spesial-q-tips'ene. Alle disse kriminalsakene er penset inn på et blindspor, nemlig dna til en person som har med utstyret å gjøre, ikke de kriminelle handlingene.. Sånn forsto jeg det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Da er det vel bare å dna-sjekke alle de som jobber i pakkeavdelingen der da? For å finne henne og utelukke henne mener jeg. 0 Siter
morsan Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Da er det vel bare å dna-sjekke alle de som jobber i pakkeavdelingen der da? For å finne henne og utelukke henne mener jeg. Ja, og jeg tenker hun blir flau når hun blir "huka"! ;-) Jeg får litt assossiasjoner til denne Gary Larsson-tegningen: http://www.thesummitgreen.com/blog/images/didnt-wash-hands.jpg 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Skrevet 27. mars 2009 Da er det vel bare å dna-sjekke alle de som jobber i pakkeavdelingen der da? For å finne henne og utelukke henne mener jeg. Vi får håpe på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.