Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig tilfelle som jeg leser på VG nå at det er in med steinvaska jeans, sko med frynser og blazer med oppbrett på ermene!??!?!? Var det noen som sa 80-tallet her.... *Grøss*

Gjest spar oss
Skrevet

Du glemte harems-buksene.

Så dem annonsert i går *grøss*

Gjest Emmie
Skrevet

Sånn er det med moten, hehe. For de unge er dette noe nytt og spennende. Foreldregenerasjonen vår(min) grøsser av at "alle" går i tunika nå for tiden og minnes moten på 60- og 70-tallet med en viss vemmelse.

Om ikke lenge har du nok vennet deg til steinvaska jeans og alt sammen igjen;)

Skrevet

Åttitallet er på full fart inn *grøss*

Ser at Gina Tricot reklamerer for haremsbukser.... *ekstra grøss*

Skrevet

Du glemte harems-buksene.

Så dem annonsert i går *grøss*

Ja, grusomt!

Det neste er vel plastøredobber, tupert hockey sveis og mørkt pudder kombinert med nesten hvit leppestift...

Skrevet

Ja, grusomt!

Det neste er vel plastøredobber, tupert hockey sveis og mørkt pudder kombinert med nesten hvit leppestift...

Alt det der har vel vært mer eller mindre pop etter 2000 også;)

Gjest ViViola
Skrevet

Ja, grusomt!

''plastøredobber''

Fant igjen en hel haug i ulike farger for bare et par år siden - gøy! :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, ungdomsskole- og videregåendejentene rundt der vi bor går i frynsete, utvaskede jeans eller joggebukser av bomull, akkurat som vi brukte på tidlig 80-tall.

Har også sett reklame for haremsbukser, og må beskjemmet innrømme at jeg i sin tid hadde slike selv *S*

Skrevet

Å, bare vent, snart er det åttitall på hele gjengen her ;-)

Skrevet

Har ikke sett det ennå, men har sett flere ungjenter i haremslignende bukser og ymse topper med "flaggermusermer".

Gjest togli
Skrevet

Nå begynner vi jaggu å høres ut som våre egne mødre på -80-tallet *fnis*

Skrevet

Nå begynner vi jaggu å høres ut som våre egne mødre på -80-tallet *fnis*

Det har vi nok dessverre gjort en stund er jeg redd ;-)

Gjest togli
Skrevet

Det har vi nok dessverre gjort en stund er jeg redd ;-)

Akk ja... Det er nå alderen begynner å innhente oss...... ;-P

Skrevet

Sånn mote er for ungdommen. Våre foreldre gikk ikke slik kledd når vi gjorde det på 80-tallet heller, og vi skal ikke gå slik nå (hadde tatt seg ut!).

Jeg synes det er helt greit at ungdommen går med steinvaska jeans, store joggebukser og gensere med flaggermusarmer jeg. Jeg hadde verre klær enn det i min ungdom. De er iallefall mer påkledd enn de var for noen år siden da alle mager var bare.

Jeg gidder ikke å grøsse over 80-tallsstilen selv om jeg ikke ville gått slik nå. Den er jo ikke skadelig eller utfordrene på noen måte (?).

Jeg er gammel og dere er gamle, og unge og voksne kommer aldri til å bli enige om klesstil.:)

Skrevet

Har observert en tid nå ungdomskoleelver med buksa stappa nedi hvite sokker - hallo, slik gjorde vi på åttitallet også :) Du skal se at Dockside-skoa kommer tilbake også *flire*

Skrevet

Jepp, så på tv at en kunne utmerket godt bruke ei fil eller rasp (verktøy) for å få flotte effekter på kjedelige ensfargede bukser.

Ser de går rundt med tøysko og hvite sokker igjen også.. Alt går nok i sirkler. Er ikke helt inne på dette denne gangen nei...

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Ja, grusomt!

''Det neste er vel plastøredobber, tupert hockey sveis''

Begge deler er observert "for lenge siden". Dere henger etter, damer!

Skrevet

Har observert en tid nå ungdomskoleelver med buksa stappa nedi hvite sokker - hallo, slik gjorde vi på åttitallet også :) Du skal se at Dockside-skoa kommer tilbake også *flire*

''Har observert en tid nå ungdomskoleelver med buksa stappa nedi hvite sokker - hallo, slik gjorde vi på åttitallet også :)''

*Besvime* Jo, det husker jeg godt du - flashback rett tilbake til ungdomsskolen det der! :o))))

Skrevet

Bukse nedi hvite sokker, ja, det har junior begynt med innimellom også - begynte først nå på nyåret en gang. Og han går ikke på ungdomsskolen...;-)

Dokcsides er kjempeflotte - håper de kommer tilbake :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...