Lillemus Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Skrevet 28. mars 2009 Bukse nedi hvite sokker, ja, det har junior begynt med innimellom også - begynte først nå på nyåret en gang. Og han går ikke på ungdomsskolen...;-) Dokcsides er kjempeflotte - håper de kommer tilbake :-) Docksides - hvorfor ikke bare kalle det seilersko, det var det vi sa på 80-tallet i alle fall. 0 Siter
morsan Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Docksides - hvorfor ikke bare kalle det seilersko, det var det vi sa på 80-tallet i alle fall. Ja, enig, men Docksides ble vel nærmest benyttet som en merkebetegnelse på Sebago Docksides. 0 Siter
KaVa Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 ''Det neste er vel plastøredobber, tupert hockey sveis'' Begge deler er observert "for lenge siden". Dere henger etter, damer! ''Begge deler er observert "for lenge siden".'' dobbelt grøss 0 Siter
Glimtipper Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Jeg er litt lei meg. Jeg var hverken tenåring på 80-tallet eller nå, så jeg har akkurat gått glipp av den nydelige moten TO ganger... Livet er urettferdig, ass. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.