Gå til innhold

Appelsinjuice - first price???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden appelsinjuicen til First Price fikk best i test i FBIs test av merkevarer kontra billigvarer forleden tenkte jeg at det kunne vært verdt et forsøk å prøve den. Det blir med den ene gangen. Den er jo grusom!

De som synes denne er bedre enn Tine sin kan ikke ha smaksløker! Den når jo ikke Tines appelsinjuice til leggen engang! *Nesten spy*

Gjest Elextra
Skrevet

Har ikke smakt First Price-juicen, men synes generelt billig appelsinjuice er direkte vondt, i hvertfall de jeg har smakt så langt.

Skrevet

Har ikke smakt First Price-juicen, men synes generelt billig appelsinjuice er direkte vondt, i hvertfall de jeg har smakt så langt.

''Har ikke smakt First Price-juicen, men synes generelt billig appelsinjuice er direkte vondt, i hvertfall de jeg har smakt så langt.''

Enig, derfor var jeg meget skeptisk og det med rette.

Skrevet

Jeg synes ikke Tine sin er fenomenal, Tropicana og Rynkeby sine derimot, er perfeksjon. First Price-juicen stiller på en måte i en annen kategori siden den er fra konsentrat.

Men så var det det med prisen da....jeg går derfor heller for First Price 5 dager i uka og Tropicana/Rynkeby 2 dager/uke, istedetfor Tine 7/7:-)

Skrevet

Jeg synes ikke Tine sin er fenomenal, Tropicana og Rynkeby sine derimot, er perfeksjon. First Price-juicen stiller på en måte i en annen kategori siden den er fra konsentrat.

Men så var det det med prisen da....jeg går derfor heller for First Price 5 dager i uka og Tropicana/Rynkeby 2 dager/uke, istedetfor Tine 7/7:-)

Tines er også laget av konsentrat. :o) Dvs. den vanlige gule + den svarte med fruktkjøtt, men den hvite er ferskpresset og den er fantastisk mye bedre!

Gjest Elextra
Skrevet

Her i huset har vi juice bare i helgen, og da går det i Brämhults ferskpressede (de voksnes favoritt) og Tines appelsinjuice (barnas favoritt) :-)

Gjest xbellax
Skrevet

Er ikke first price fra konsentrat da? Jeg kjøper kun Tropicana, eller flasker med ferskpresset juice som butikken lager selv, ultra/meny.

Gjest Elextra
Skrevet

Tines er også laget av konsentrat. :o) Dvs. den vanlige gule + den svarte med fruktkjøtt, men den hvite er ferskpresset og den er fantastisk mye bedre!

''men den hvite er ferskpresset og den er fantastisk mye bedre!''

Helt enig! Men helt ferskpresset (Brämhults o.l.) er enda mye bedre! *S*

Skrevet

Er ikke first price fra konsentrat da? Jeg kjøper kun Tropicana, eller flasker med ferskpresset juice som butikken lager selv, ultra/meny.

Joda, First Price er også fra konsentrat. Dessuten er alle de juicene som smaker grusomt på kartonger med metallfolie på innsiden. Tine har vokset innside på sine kartonger (mener jeg), uten at jeg tør påstå at det har noe å si for smaken.

Skrevet

Her i huset har vi juice bare i helgen, og da går det i Brämhults ferskpressede (de voksnes favoritt) og Tines appelsinjuice (barnas favoritt) :-)

Brämhults er også kjempegod:) Synd man må på de velassorterte dagligvarebutikkene for å få tak i den.

Skrevet

Her drikker vi lerum og tine,prøvde rimi sin juice men den smakte ikke noe godt : (

Gjest florentine
Skrevet

Jeg kjøper aldri billig juice eller billige matvarer lenger. Tine appelsin juice er god, men jeg har bodd i lange perioder i USA og der er det ordentlig juice som jeg aldri får her hjemme.

Jeg bor alene og løper ikke rundt etter billige ting lenger. Jeg sløser ikke, men kjøper helst kvalitet på mat, klær og diverse. Det er forandring fra den gangen jeg styrte en husholdning hvor vi var to voksne og tre barn.

Mrs. Wallace
Skrevet

''Jeg kjøper kun Tropicana, eller flasker med ferskpresset juice som butikken lager selv, ultra/meny.''

Samme her.

Gjest mora2
Skrevet

Nå har vi juice kanskje et par ganger i mnd...Men da kjøper vi ofte disse billige variantene. Noen av de er litt sterke, så jeg blander dem ut i litt vann...

Har smakt på Meieriets juice, er vel fra Tine det. Den var ganske god den ja :0)

Var i Danmark en tur her en dag, og da kjøpe jeg en kartong med mange små juice pakker. De er gode de!

Skrevet

Den eneste "billigvarianten" som vi liker, er den på Rema - tror den heter NEN. Store kartonger, med og uten fruktkjøtt :)

Skrevet

Synes den er helt grei jeg. Kjenner lite forskjell på de forskjellige kartongene. Men de aller beste er ferskpresset juice, men det er ikke mange plasser en får tak i det her omkring.

Skrevet

Enig, den smaker høgg! :-(

Jeg kjøper 1½-liters Røra appelsinjuice på Coop. Holder meg til samme merke på frokostjuice, eplejuice og eplenektar også.

Skrevet

Nå har vi juice kanskje et par ganger i mnd...Men da kjøper vi ofte disse billige variantene. Noen av de er litt sterke, så jeg blander dem ut i litt vann...

Har smakt på Meieriets juice, er vel fra Tine det. Den var ganske god den ja :0)

Var i Danmark en tur her en dag, og da kjøpe jeg en kartong med mange små juice pakker. De er gode de!

Den beste er juice på små poser m/sugerør: Capri-Sonne *mimre*

Gjest mora2
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238180563' post='4121563]

Å, det er den jeg mener jo!!! Husket ikke navnet, og orket ikke gå ned i kjelleren å se... *lat*

Du får kjøpt den her i butikkene også, den er knall god! :0)

Gjest Shira :o)
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238180563' post='4121563]

Det har jeg flere av i kjøleskapet mitt nå, de er knallgode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...