Gå til innhold

Appelsinjuice - first price???

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Å, det er den jeg mener jo!!! Husket ikke navnet, og orket ikke gå ned i kjelleren å se... *lat*

Du får kjøpt den her i butikkene også, den er knall god! :0)

Hvor får du kjøpt den? Jeg og guttungen liker den juicen, men jeg har ikke sett den i Norge på åresvis. *lyst på*

Gjest annlovinda
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1238182710' post='4121578]

Hvor får du kjøpt den? Jeg og guttungen liker den juicen, men jeg har ikke sett den i Norge på åresvis. *lyst på*

Har sett den flere steder i norske butikker det siste året. Her tror jeg de har den på Meny blant annet.

Gjest mora2
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1238182710' post='4121578]

Jeg så de hadde den på Ica Maxi. :0)

Den er goood!

Gjest firepile
Skrevet

Euroshopper sin er i hvertfall helt grei.

Skrevet

Har sett den flere steder i norske butikker det siste året. Her tror jeg de har den på Meny blant annet.

Ikke Meny hos meg. Da skal jeg kikke etter andre plasser når jeg er på reis.

Skrevet

Jeg glemte ett på. Altså, de har den ikke på Menybutikken her hos meg. *sløv i dag* ;o)

Skrevet

Jeg så de hadde den på Ica Maxi. :0)

Den er goood!

Skal holde utgikk etter denne fremover :o) Er knallgod! Jeg kjøpte endel nå når jeg var i Sverige.

Gjest mora2
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1238184305' post='4121597]

Skal holde utgikk etter denne fremover :o) Er knallgod! Jeg kjøpte endel nå når jeg var i Sverige.

Første gang jeg smakte på den var da jeg lå på barsel med lille snuppa. Ble helt hekta da, og drakk flere om dagen.

Gjest prust
Skrevet

Vet ikke om jeg har smakt den - men vi kjøper stort sett Euroshopper appelsinjuice på ICA - og den synes jeg er veldig god :-)

Skrevet

Å, det er den jeg mener jo!!! Husket ikke navnet, og orket ikke gå ned i kjelleren å se... *lat*

Du får kjøpt den her i butikkene også, den er knall god! :0)

Heldiggris! Vi fikk kjøpt den på SmartClub en periode, men den butikken finnes ikke lengre her vi bor.

Du får nyte en for meg også *s*

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1238182606' post='4121577]

Det har jeg flere av i kjøleskapet mitt nå, de er knallgode.

*har lyst på*

Gjest mora2
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238193700' post='4121712]

Heldiggris! Vi fikk kjøpt den på SmartClub en periode, men den butikken finnes ikke lengre her vi bor.

Du får nyte en for meg også *s*

De har den på Ica Maxi også!

*slurp*

:0)

Skrevet

De har den på Ica Maxi også!

*slurp*

:0)

Ok, skal sjekkes! :-)

Skrevet

Vet ikke om jeg har smakt den - men vi kjøper stort sett Euroshopper appelsinjuice på ICA - og den synes jeg er veldig god :-)

Nå må jeg altså ha en runde på ulike appelsinjuicer for å ha min egen lille "Best i test" her!

Av vanlige juicer gjenstår da følgende:

Røra

Nen

Euroshopper

og jeg er meget skeptisk til alle tre...

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns den fra Eldorado er god.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...