cathlin Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Jeg er overlevd nok en prøve!!!!!!!! Jippi!! & god helg:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Skrevet 27. mars 2009 Knall! God helg! :0) Tusen takk:-)) 0 Siter
Gjest Deva Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Kjempe greier det! God helg til deg også ; ) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Skrevet 27. mars 2009 Kjempe greier det! God helg til deg også ; ) Takk:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Skrevet 27. mars 2009 Bra! Kos deg med velfortjent helg Takk!:-) Jeg fikk til og med snudd arket i siste liten, og fant en siste oppgave. hehe:-) Nå er det helg! 0 Siter
cathlin Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Skrevet 27. mars 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1238167010' post='4121415] Så bra! God helg, nyt den! ) Takk:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Skrevet 27. mars 2009 Goood helg! ;-) Takker:-) Nå: mat! 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Gratulerer med livet Nå er det vår også, husk klokka natt til søndag 0 Siter
morsan Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Takk!:-) Jeg fikk til og med snudd arket i siste liten, og fant en siste oppgave. hehe:-) Nå er det helg! ;-) Får litt sånn Mr Bean-vibber her... "Those of you who answered the green paper in trigonometry..." 0 Siter
henrikke71 Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Godt jobba! Gi deg sjøl et glass rødvin og klapp på skuldra. Og nyt helga:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 ;-) Får litt sånn Mr Bean-vibber her... "Those of you who answered the green paper in trigonometry..." Hmm. Det minner meg om noe,- men husker ikke eksakt hva. Han hadde glemt et ark? 0 Siter
morsan Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Hmm. Det minner meg om noe,- men husker ikke eksakt hva. Han hadde glemt et ark? Ja, han sier til naboen ved eksamen at har øvd særskilt på X, mens han andre hadde øvd på Y (ett av dem var trigonometri). Så viser det seg at oppgaven er det naboen har øvd på, og Bean setter i gang med alt styret med å prøve å se hva naboen skriver. Da det er igjen to minutter sier eksamenslæreren at dem som besvarte den grønne oppgaven i X skal legge den i boksen merket X, mens de som svarte på den hvite oppgaven Y legger den ... Og da oppdager Bean at det var et oppgaveark til inne i konvolutten som han ikke hadde sett. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Ja, han sier til naboen ved eksamen at har øvd særskilt på X, mens han andre hadde øvd på Y (ett av dem var trigonometri). Så viser det seg at oppgaven er det naboen har øvd på, og Bean setter i gang med alt styret med å prøve å se hva naboen skriver. Da det er igjen to minutter sier eksamenslæreren at dem som besvarte den grønne oppgaven i X skal legge den i boksen merket X, mens de som svarte på den hvite oppgaven Y legger den ... Og da oppdager Bean at det var et oppgaveark til inne i konvolutten som han ikke hadde sett. LOL - ja nå husker jeg den jo ;-) Stakkars mr Bean... 0 Siter
cathlin Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Skrevet 27. mars 2009 Godt jobba! Gi deg sjøl et glass rødvin og klapp på skuldra. Og nyt helga:-) Det skal jeg:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Skrevet 27. mars 2009 Gratulerer med livet Nå er det vår også, husk klokka natt til søndag Nei, jeg vil ha mer vinter! Åja, det er nå klokka stilles, takk for påminnelsen!:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Skrevet 27. mars 2009 Ja, han sier til naboen ved eksamen at har øvd særskilt på X, mens han andre hadde øvd på Y (ett av dem var trigonometri). Så viser det seg at oppgaven er det naboen har øvd på, og Bean setter i gang med alt styret med å prøve å se hva naboen skriver. Da det er igjen to minutter sier eksamenslæreren at dem som besvarte den grønne oppgaven i X skal legge den i boksen merket X, mens de som svarte på den hvite oppgaven Y legger den ... Og da oppdager Bean at det var et oppgaveark til inne i konvolutten som han ikke hadde sett. Det er akkurat den følelsen man får:-) Gjorde det samme på en annen prøve, men da kom jeg ikke på å snu arket før det var 10 minutter igjen *ding*,.. og skrev febrilsk.. hehe. Jaja. Nei, det er lurt å snu arket med en gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.