Gå til innhold

Hurrahurrahurrahurra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er overlevd nok en prøve!!!!!!!!

Jippi!! & god helg:-)

Skrevet

Knall! God helg! :0)

Tusen takk:-))

Skrevet

Kjempe greier det!

God helg til deg også ; )

Takk:-)

Skrevet

Bra! :) Kos deg med velfortjent helg :)

Takk!:-) Jeg fikk til og med snudd arket i siste liten, og fant en siste oppgave. hehe:-) Nå er det helg!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1238167010' post='4121415]

Så bra!

God helg, nyt den! :o)

Takk:-)

Skrevet

Goood helg!

;-)

Takker:-)

Nå: mat!

Skrevet

Gratulerer med livet ;) Nå er det vår også, husk klokka natt til søndag ;)

Skrevet

Takk!:-) Jeg fikk til og med snudd arket i siste liten, og fant en siste oppgave. hehe:-) Nå er det helg!

;-) Får litt sånn Mr Bean-vibber her... "Those of you who answered the green paper in trigonometry..."

Skrevet

Godt jobba! Gi deg sjøl et glass rødvin og klapp på skuldra. Og nyt helga:-)

Skrevet

;-) Får litt sånn Mr Bean-vibber her... "Those of you who answered the green paper in trigonometry..."

Hmm. Det minner meg om noe,- men husker ikke eksakt hva. Han hadde glemt et ark?

Skrevet

Hmm. Det minner meg om noe,- men husker ikke eksakt hva. Han hadde glemt et ark?

Ja, han sier til naboen ved eksamen at har øvd særskilt på X, mens han andre hadde øvd på Y (ett av dem var trigonometri). Så viser det seg at oppgaven er det naboen har øvd på, og Bean setter i gang med alt styret med å prøve å se hva naboen skriver.

Da det er igjen to minutter sier eksamenslæreren at dem som besvarte den grønne oppgaven i X skal legge den i boksen merket X, mens de som svarte på den hvite oppgaven Y legger den ...

Og da oppdager Bean at det var et oppgaveark til inne i konvolutten som han ikke hadde sett.

Skrevet

Ja, han sier til naboen ved eksamen at har øvd særskilt på X, mens han andre hadde øvd på Y (ett av dem var trigonometri). Så viser det seg at oppgaven er det naboen har øvd på, og Bean setter i gang med alt styret med å prøve å se hva naboen skriver.

Da det er igjen to minutter sier eksamenslæreren at dem som besvarte den grønne oppgaven i X skal legge den i boksen merket X, mens de som svarte på den hvite oppgaven Y legger den ...

Og da oppdager Bean at det var et oppgaveark til inne i konvolutten som han ikke hadde sett.

LOL - ja nå husker jeg den jo ;-)

Stakkars mr Bean...

Skrevet

Godt jobba! Gi deg sjøl et glass rødvin og klapp på skuldra. Og nyt helga:-)

Det skal jeg:-)

Skrevet

Gratulerer med livet ;) Nå er det vår også, husk klokka natt til søndag ;)

Nei, jeg vil ha mer vinter!

Åja, det er nå klokka stilles, takk for påminnelsen!:-)

Skrevet

Det er akkurat den følelsen man får:-) Gjorde det samme på en annen prøve, men da kom jeg ikke på å snu arket før det var 10 minutter igjen *ding*,.. og skrev febrilsk.. hehe. Jaja. Nei, det er lurt å snu arket med en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...