bibben Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Super-duper-godt-gjort! Jeg håper du har noe godt opp i ermet som påskjønnelse for innsatsen! Ha en god helg ) 0 Siter
frosken Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Det er jammen bra at du er en overlevende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer, og nyt det fine skiføret (?) i helgen. Kanskje du til og med er så inspirert at du kan skøyte (jeg utsetter fortsatt å prøve....). 0 Siter
cathlin Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Skrevet 27. mars 2009 Gratulerer :D:D Takk:-) ( ..herregud, jeg har lagd rene 17.mai tråden her..) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Skrevet 27. mars 2009 Super-duper-godt-gjort! Jeg håper du har noe godt opp i ermet som påskjønnelse for innsatsen! Ha en god helg ) Det har jeg nok:-) Takk skal du ha! Håper du får ei god helg du også!:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Skrevet 27. mars 2009 Det er jammen bra at du er en overlevende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer, og nyt det fine skiføret (?) i helgen. Kanskje du til og med er så inspirert at du kan skøyte (jeg utsetter fortsatt å prøve....). Takk:-) Skøytesesongen er over for i år, klassisk derimot. Må bare ta av klisteret. Men, først sove. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.