Gå til innhold

kort vikariat innen merkantil- ca lønn?

Anbefalte innlegg

Gjest $tudent
Skrevet

Jeg har fått et kort vikariat, men vi har ikke diskutert lønn enda. Har hatt flere deltidsjobber og har studert i flere år, men jeg tror ikke jeg vil få uttelling for studiene. Hva ligger slike stillinger på i lønn sånn ca? Det er en offentlig bedrift og vikariatet er ikke gjennom byrå.

Skrevet

320 - 360 tusen??

Ellers kan jeg anbefale deg å melde deg inn i en fagforening, der kan du få hjelp til lønnsplassering.

Gjest $tudent
Skrevet

320 - 360 tusen??

Ellers kan jeg anbefale deg å melde deg inn i en fagforening, der kan du få hjelp til lønnsplassering.

Tviler på at det er ligger på så mye, men det hadde jo vært kjekt. Jeg har studentmedlemskap i Samfunnsviterne.

Gjest samfunnsviter
Skrevet

Tviler på at det er ligger på så mye, men det hadde jo vært kjekt. Jeg har studentmedlemskap i Samfunnsviterne.

Logg deg in på de interne sidene til Samfunnsviterne for å se om du finner noen tips. Dersom du ikke gjør det, så kan du ta kontakt med sekretariatet på telefon eller mail.

Men det er jo ikke sikkert de har så peiling på korte vikariat innen merkantil. Det er vel ikke flusst av samfunnsvitere i slike stillingen (ville jeg tro?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...