Gjest $tudent Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har fått et kort vikariat, men vi har ikke diskutert lønn enda. Har hatt flere deltidsjobber og har studert i flere år, men jeg tror ikke jeg vil få uttelling for studiene. Hva ligger slike stillinger på i lønn sånn ca? Det er en offentlig bedrift og vikariatet er ikke gjennom byrå. 0 Siter
Gjest Lonn Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 320 - 360 tusen?? Ellers kan jeg anbefale deg å melde deg inn i en fagforening, der kan du få hjelp til lønnsplassering. 0 Siter
Gjest $tudent Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 320 - 360 tusen?? Ellers kan jeg anbefale deg å melde deg inn i en fagforening, der kan du få hjelp til lønnsplassering. Tviler på at det er ligger på så mye, men det hadde jo vært kjekt. Jeg har studentmedlemskap i Samfunnsviterne. 0 Siter
Gjest samfunnsviter Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Tviler på at det er ligger på så mye, men det hadde jo vært kjekt. Jeg har studentmedlemskap i Samfunnsviterne. Logg deg in på de interne sidene til Samfunnsviterne for å se om du finner noen tips. Dersom du ikke gjør det, så kan du ta kontakt med sekretariatet på telefon eller mail. Men det er jo ikke sikkert de har så peiling på korte vikariat innen merkantil. Det er vel ikke flusst av samfunnsvitere i slike stillingen (ville jeg tro?) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.