Gå til innhold

Hva irriterer deg hos folk?

Anbefalte innlegg

Gjest småting en ser
Skrevet

Når jeg spør om dette tenker jeg ikke på "alvorlige" ting, men bare småtteri en legger merke til som irriterer. Ting som kan vippe over i å bli komisk.

Mens bilen min har stått i sju steiner har jeg tatt buss et par uker. Da har jeg lagt merke til følgende irritasjonsmoment ;)

- folk som sitter og spiller tromme på lårene og tramper takten... uten å høre på musikk i øret

- folk som spytter tyggisklysene sine på veien (æsj)

- uvaskede folk som lukter 3 uker gammelt fett hår

- mannfolk som skreever på buss setet ved siden av meg. Er det så vanskelig å samle beina og gi meg litt plass?

- snøfting og harking deluxe (hvor mye går det an å gå å gurgle på inne i den nesa si)

- og hva med den litt voksne dama som klødde seg i øret og tittet på neglen sin før hun pirket vekk det som var kommet under neglen... fra øret.

Har du noen sånne "greier" du har lagt merke til?

;)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• willow

3

• Lillemus

2

• Mandolaika

1

Skrevet

Sinker i trafikken, når man kjører bil! Altså biler med sjåfører som er treeeeeeeeeeeeeege med å få med seg rævva over kryss, ved avkjøringer osv.

Mest irriterende jeg vet!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Folk som kommer for sent til avtaler er veldig irriterende.

Gjest bikku
Skrevet

Møteplagere som elsker å høre sin egen stemme, og som egentlig ikke har noe å si. De bare bruker tida til de andre.

AneM1365380603
Skrevet

Det irriterer meg at noen har bikkjene sine ute seint om kvelden og tidlig om morgenen. Da snakker jeg om ulende og bjeffende bikkjer. Jeg har mistanke om at de er ute hele natta. Den ene bikkja uler, og da svarer den andre med hissig bjeffing :-/. De bor akkurat så nært hverandre at de hører den andre. Jeg tror vi bor midt i mellom.

Gjest småting en ser
Skrevet

Møteplagere som elsker å høre sin egen stemme, og som egentlig ikke har noe å si. De bare bruker tida til de andre.

Oh, slike har jeg en del av på jobben! Enig.

Gjest småting en ser
Skrevet

Sinker i trafikken, når man kjører bil! Altså biler med sjåfører som er treeeeeeeeeeeeeege med å få med seg rævva over kryss, ved avkjøringer osv.

Mest irriterende jeg vet!

Ja!

Og så de som har en tendens til å kjøre klampen i bånn... for så å bråbremse. Liksom ikke noen mellomting, bare full guffe og full stopp. Huff ;)

Gjest småting en ser
Skrevet

Det irriterer meg at noen har bikkjene sine ute seint om kvelden og tidlig om morgenen. Da snakker jeg om ulende og bjeffende bikkjer. Jeg har mistanke om at de er ute hele natta. Den ene bikkja uler, og da svarer den andre med hissig bjeffing :-/. De bor akkurat så nært hverandre at de hører den andre. Jeg tror vi bor midt i mellom.

Huffa meg!

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg registrerer nok ikke så godt slike fysiske uvaner på folk rundt meg - reiser for mye kollektivt, kanskje? He-he.

Men jeg merker at jeg irriterer meg over manipulativ og snobbete oppførsel. Da klikker jeg nesten, selv om det ikke engang går ut over meg.

Gjest fast buss-bruker
Skrevet

Jeg registrerer nok ikke så godt slike fysiske uvaner på folk rundt meg - reiser for mye kollektivt, kanskje? He-he.

Men jeg merker at jeg irriterer meg over manipulativ og snobbete oppførsel. Da klikker jeg nesten, selv om det ikke engang går ut over meg.

enig i den!

Gjest småting en ser
Skrevet

Folk som kommer for sent til avtaler er veldig irriterende.

Ja! Og noen tror jeg gjør det med vilje.

Ah så deilig det er å sitte å småbitche litt i kveld. Det er godt etter en lang uke med små og noen større irritasjonsmoment ;D

Gjest småting en ser
Skrevet

Den kan jeg skrive under på!

Gjest Anonym for anledningen
Skrevet

Smålighet og misunnelse. Det kan slå ut på de merkeligste måter.

Gjest ubetydelige ting
Skrevet

Jeg irriterer meg over at folk henger seg opp i slike ubetydelige og overfladiske ting.

Gjest nevermind_who
Skrevet

Jeg irriterer meg over at folk henger seg opp i slike ubetydelige og overfladiske ting.

skriver under på den

Skrevet

Føler meg som en kjempe-irritabel person jeg nå, men så reiser jeg kollektivt hver dag OG menger med med altfor mange kunder på jobb, så dagen er jo spekket med potensielle frustrasjoner ;) "Liten" liste:

-mannfolk som skrever noe helt vanvittig på banen, gjerne så mye at jeg møter veggen

- folk som tygger og tygger og tygger og tygger og lager andre rare lyder hele tida mens blikket deres ser ut i intet.

- folk som tygger, spiser og/eller smatter mens de prøver å få hjelp fra meg.

- folk som slikker seg på fingeren, tar opp pengen og gir den til meg. jeg vil ikke ta på spyttet ditt, ellers takk.

- folk som hoster på pengen og gir den til meg. hurra.

- folk som sier "dere har ikke xxx, nå vet du det. " to min etter jeg har vist kunden akkurat det, det samme har en annen kollega, men neida. bedrewisser.

- bedrewissere

-folk som tror de kjenner deg veldig godt, og supertolker deg. uten å kjenne deg noe særlig.

- folk som spiller musikk fra mobilen sin høyt, på banen, anywhere.

- folk som må stå helt oppi meg i rulletrappa. grøss! hva vil du??

- folk "sniker" seg forbi men presterer å dytte sekken/veska/varene sine langt inni armhulen min.

for eksempel.

men glad for folk som slapper av, ikke krever for mye plass, viser litt hensyn og er greie å spøke bittelitt med ;)

Gjest Anonym for anledningen.
Skrevet

Føler meg som en kjempe-irritabel person jeg nå, men så reiser jeg kollektivt hver dag OG menger med med altfor mange kunder på jobb, så dagen er jo spekket med potensielle frustrasjoner ;) "Liten" liste:

-mannfolk som skrever noe helt vanvittig på banen, gjerne så mye at jeg møter veggen

- folk som tygger og tygger og tygger og tygger og lager andre rare lyder hele tida mens blikket deres ser ut i intet.

- folk som slikker seg på fingeren, tar opp pengen og gir den til meg. jeg vil ikke ta på spyttet ditt, ellers takk.

- folk som sier "dere har ikke xxx, nå vet du det. " to min etter jeg har vist kunden akkurat det, det samme har en annen kollega, men neida. bedrewisser.

- bedrewissere

-folk som tror de kjenner deg veldig godt, og supertolker deg. uten å kjenne deg noe særlig.

- folk "sniker" seg forbi men presterer å dytte sekken/veska/varene sine langt inni armhulen min.

for eksempel.

men glad for folk som slapper av, ikke krever for mye plass, viser litt hensyn og er greie å spøke bittelitt med ;)

Så rart at jeg aldri legge merke til slike ting.

Nå har jeg forsøkt å tenke etter hva jeg tenker på når jeg sitter på bussen.

Når jeg sitter på bussen på vei til jobb tenker jeg at jeg må sørge for å ha stemlingskort og inngangskort lett tilgjengelig.

Bortsett fra det lever jeg helt i min egen verden og tenker ingenting.

På vei hjem: Tenker på middagen, det jeg skal få gjort av husarbeid og andre praktiske ting. Jeg lever stort sett i min egen verden jeg visst, for jeg ser ikke slike ting du gjør.

Skrevet

Manipulerende, egoistiske og intolerante mennesker. Men mest av alt mennesker som ikke klarer å se verden ut i fra noe annet enn sitt eget, egoistiske perspektiv.

Nå var dette kanskje ikke småting. Men småting irritererer meg ubetydelig. Det er de store, vikitige holdningene som irriterer meg aller mest.

Skrevet

- bedrewissere

for eksempel.

''folk som slikker seg på fingeren, tar opp pengen og gir den til meg. jeg vil ikke ta på spyttet ditt, ellers takk.''

Akkurat som om spyttet er det verste som finnes på den pengeseddelen...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...