Gå til innhold

Hva irriterer deg hos folk?

Anbefalte innlegg

Gjest småting en ser
Skrevet

'' mannfolk som skreever på buss setet ved siden av meg. Er det så vanskelig å samle beina og gi meg litt plass?''

Den har jeg opplved mange ganger og har fryktelig lyst til å spørre:"Har du så store baller eller prøver du bare å imponere meg?" *Hehe*

Unger som slafser tyggis rett opp i trynet på meg på jobben er skikkelig ekkelt!

Ellers er det sikkert så mange ting at jeg ikke tør begynne å tenke på dem av frykt for virkelig aldri å bli kvitt "sur, gammel hurpe"-stemplet... ;o)

Ja den skrevinga er en uting, he he. Har du også lagt merke til at enkelte menn legger hånda si godt plantet mellom beina samtidig som de skrever. Nesten som enkelte former hånda si som en cup for å skåne familiejuvelene.

;D

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• willow

3

• Lillemus

2

• Mandolaika

1

Gjest småting en ser
Skrevet

Føler meg som en kjempe-irritabel person jeg nå, men så reiser jeg kollektivt hver dag OG menger med med altfor mange kunder på jobb, så dagen er jo spekket med potensielle frustrasjoner ;) "Liten" liste:

-mannfolk som skrever noe helt vanvittig på banen, gjerne så mye at jeg møter veggen

- folk som tygger og tygger og tygger og tygger og lager andre rare lyder hele tida mens blikket deres ser ut i intet.

- folk som tygger, spiser og/eller smatter mens de prøver å få hjelp fra meg.

- folk som slikker seg på fingeren, tar opp pengen og gir den til meg. jeg vil ikke ta på spyttet ditt, ellers takk.

- folk som hoster på pengen og gir den til meg. hurra.

- folk som sier "dere har ikke xxx, nå vet du det. " to min etter jeg har vist kunden akkurat det, det samme har en annen kollega, men neida. bedrewisser.

- bedrewissere

-folk som tror de kjenner deg veldig godt, og supertolker deg. uten å kjenne deg noe særlig.

- folk som spiller musikk fra mobilen sin høyt, på banen, anywhere.

- folk som må stå helt oppi meg i rulletrappa. grøss! hva vil du??

- folk "sniker" seg forbi men presterer å dytte sekken/veska/varene sine langt inni armhulen min.

for eksempel.

men glad for folk som slapper av, ikke krever for mye plass, viser litt hensyn og er greie å spøke bittelitt med ;)

;D Det var morsom lesing. Men forstår ytterst godt at det er irriterende ting du lister opp. Da jeg leste om spising og rare lyder måtte jeg le. Du skulle hørt en kamerat av eksen. Han spiste med lukket munn, men tygde utrolig fort samtidig som han laget en lyd som kunne minne om "ammh ammh ummh". Og dette var ikke bare litt, men hele tiden mens han spiste.

*lol*

Skrevet

Folk som snakker negativt om andre uten å kjenne personen, det er irriterende.

Tromming, bråking med chipsposer og slikt, Tyggisklatt på tallerkenen, tja, sikkert flere ting, men *jeg har det stort sett greit ;)*

Skrevet

Ja den skrevinga er en uting, he he. Har du også lagt merke til at enkelte menn legger hånda si godt plantet mellom beina samtidig som de skrever. Nesten som enkelte former hånda si som en cup for å skåne familiejuvelene.

;D

De tror kanskje at de er så tiltrekkende når de skrever sånn at de må passe på at vi ikke kaster oss over dem? ;o) De skulle bare vite hvor utiltrekkende det er...

Skrevet

De tror kanskje at de er så tiltrekkende når de skrever sånn at de må passe på at vi ikke kaster oss over dem? ;o) De skulle bare vite hvor utiltrekkende det er...

De skrevende mennene har forresten begynt å få konkurranse på breie-seg-fronten av de unge damene med sine megastore vesker. Det skal utrolig mye til at de tar veska i fanget og frigjør et sete, og selv om de gjør det, føler jeg at jeg sitter med halve veska i fanget.

mumitrollet
Skrevet

Føler meg som en kjempe-irritabel person jeg nå, men så reiser jeg kollektivt hver dag OG menger med med altfor mange kunder på jobb, så dagen er jo spekket med potensielle frustrasjoner ;) "Liten" liste:

-mannfolk som skrever noe helt vanvittig på banen, gjerne så mye at jeg møter veggen

- folk som tygger og tygger og tygger og tygger og lager andre rare lyder hele tida mens blikket deres ser ut i intet.

- folk som tygger, spiser og/eller smatter mens de prøver å få hjelp fra meg.

- folk som slikker seg på fingeren, tar opp pengen og gir den til meg. jeg vil ikke ta på spyttet ditt, ellers takk.

- folk som hoster på pengen og gir den til meg. hurra.

- folk som sier "dere har ikke xxx, nå vet du det. " to min etter jeg har vist kunden akkurat det, det samme har en annen kollega, men neida. bedrewisser.

- bedrewissere

-folk som tror de kjenner deg veldig godt, og supertolker deg. uten å kjenne deg noe særlig.

- folk som spiller musikk fra mobilen sin høyt, på banen, anywhere.

- folk som må stå helt oppi meg i rulletrappa. grøss! hva vil du??

- folk "sniker" seg forbi men presterer å dytte sekken/veska/varene sine langt inni armhulen min.

for eksempel.

men glad for folk som slapper av, ikke krever for mye plass, viser litt hensyn og er greie å spøke bittelitt med ;)

Vurdert å skifte jobb?

Skrevet

Ja!

Og så de som har en tendens til å kjøre klampen i bånn... for så å bråbremse. Liksom ikke noen mellomting, bare full guffe og full stopp. Huff ;)

Folk som snakker høyt i mobilen , på bussen , inne i butikken overalt er det folk som gir blaffen i omgivelsene.

Enkelte tror visst at vi andre må synest at det er råinteressant å høre om hvem dem klina med på siste fest ......

En dag jeg var innom en obs var det ei som skravla HØYT gjennom hele butikken , og den er STOR ! inn gjennom kassa mens ho betalte og ut !!

Folk stirra på ho , men det hefta visst ikke....

Skrevet

Molbomentalitet og mangel på ydmykhet. Og smatting/folk som snakker mens de spiser.

Skrevet

Vurdert å skifte jobb?

konsekvent! men den bransjen jeg er utdannet til å jobbe i kutter bare ned, og det blir stadig vanskeligere å få jobb der. så jeg må nesten fortsette....til noen finner ut at de vil svare positivt til søknaden min

Skrevet

''folk som slikker seg på fingeren, tar opp pengen og gir den til meg. jeg vil ikke ta på spyttet ditt, ellers takk.''

Akkurat som om spyttet er det verste som finnes på den pengeseddelen...;-)

det finnes definitivt verre ja. men det er så kvalmt at jeg ikke helt orker å tenke på det :P

Gjest Emmie
Skrevet

Jeg er ingen engel, så jeg blir nok småirritert over folk som pirker ut ørevoks på bussen for så pirke og beskue den etterpå ;) Du er helt sikkert snillere enn meg. Og spesielt når jeg har pms, for da legger jeg i hvert fall merke til slike småirriterende ting ;)

Kanskje vi bare har ulik definisjon av "å la seg irritere";)

Jeg vil heller si at jeg undrer meg over at folk gjør slike ting offentlig, men jeg blir ikke irritert. Når jeg blir irritert merker folk det for å si det sånn. Det skal litt mer til:)

Gjest Emmie
Skrevet

Jeg er ingen engel, så jeg blir nok småirritert over folk som pirker ut ørevoks på bussen for så pirke og beskue den etterpå ;) Du er helt sikkert snillere enn meg. Og spesielt når jeg har pms, for da legger jeg i hvert fall merke til slike småirriterende ting ;)

Jeg er vel ikke mer enn alminnelig snill, tror jeg. Det er mer et spørsmål om hva jeg gidder å bruke energi på:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...