Gå til innhold

Katt som kosebiter?

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente
Skrevet

Den ene katten min har en tendens til å smågnage/bite litt. Det kan være når han er ekstremt kosete eller litt leken. Da tar han tennene og gnir dem på hånda mi. Gjerne på tærne, kneet eller rompa også hvis jeg sitter på huk. Med andre ord der han når tak ;D

Hva kan dette bety? Det ser ganske komisk ut, men kan være litt irriterende også i blant. Han gir seg liksom ikke før han har fått gnagd litt.

Gjest katte-eier
Skrevet

tannstein?min katt hadde tann-problemer,og da ville hun gjerne bli "klødd" mellom tennene

Gjest ikke tolerer det
Skrevet

Vet ikke hvorfor katten gjør slik, men jeg synes ikke katter skal få lov til dette. Vår katt beit innimellom ved kosing og jeg sa hardt nei og dyttet katten vekk og slutt på kosen.

Den gav seg fort og har siden ikke gjort dette. Tenk om din katt skulle finne på å småbite når et barn koser med den? Det er ikke noen fin opplevelse for barnet som kan bli redd for katter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...