Gå til innhold

Hvorfor er jeg så statisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har håret vært helt rart, det klistrer jeg til hodet, eller fyker i alle retninger. Jeg føler det samme med klær også, det klistrer seg rart inntil meg. Jeg har ikke brukt noe annen shampoo eller skiftet vaskemidler...

Skrevet

Har du vært ekstra sliten og derfor subet mer over golvteppene i hussulestene enn normalt? ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Har du vært ekstra sliten og derfor subet mer over golvteppene i hussulestene enn normalt? ;-)

LOL;)

Du har nå bare de heeerligste kommentarer, morsan;))))

brilleslangen
Skrevet

har du på klær av fleece? eller har det vært kaldt ute... noen ganger har jeg også oppled å bli statisk når det er varmekabler i gulvet...

Skrevet

LOL;)

Du har nå bare de heeerligste kommentarer, morsan;))))

;-)

Skrevet

hehe, jeg har vært uvanlig mye inne de siste to ukene...

Skrevet

Får stadig strøm av å lukke bildøren igjen... Typisk :( Har fått tips om å stryke en fille med skyllemiddel på over bilsetet. Også sette ned en fot i bakken før du tar i døren..

Jeg får også strøm av å løfte på katten *sjokk* Det pitrer i hendene mine.

Jeg mener det har med varmen og kulden å gjøre...uten å kunne si hvordan.

Gjest -også statisk
Skrevet

Der jeg jobber blir vi mere statiske hvis vi bruker joggebukser i pvc eller lignende, fleece eller "lekkert undertøy" som vi kaller det... Når jeg bruker bomull innerst, og dongeribukse er jeg nesten aldri statisk...

Her en dag var en av gutta så elektrisk,fikk støt av det meste...Vi sa at det var nok undertøyet,hvorpå han benektet å ha "sexy undertøy"...men måtte innrømme at han hadde glemt han hadde silkeboxer på...vi fikk oss alle en god latter.

Jeg er selv meeeget elektrisk når jeg går ut av biler...husker jeg klemte ei dame en gang og vi fikk sånn støt i "kinnskjegget" begge 2 at vi brølte høyt av forskrekkelsen... Vi gikk deretter over til bomull, og det forsvant...hihi

Skrevet

Der jeg jobber blir vi mere statiske hvis vi bruker joggebukser i pvc eller lignende, fleece eller "lekkert undertøy" som vi kaller det... Når jeg bruker bomull innerst, og dongeribukse er jeg nesten aldri statisk...

Her en dag var en av gutta så elektrisk,fikk støt av det meste...Vi sa at det var nok undertøyet,hvorpå han benektet å ha "sexy undertøy"...men måtte innrømme at han hadde glemt han hadde silkeboxer på...vi fikk oss alle en god latter.

Jeg er selv meeeget elektrisk når jeg går ut av biler...husker jeg klemte ei dame en gang og vi fikk sånn støt i "kinnskjegget" begge 2 at vi brølte høyt av forskrekkelsen... Vi gikk deretter over til bomull, og det forsvant...hihi

Mener du at bommull løser problemet? Jeg er statisk selv om jeg bruker bomullstøy på hele kroppen. Får støt av vannkrana på kjøkkenet, støt når jeg skal åpne dører o.l. Ikke minst får jeg støt av bildøra, det gnistrer skikkelig uansett årstid og påkledning.

Gjest -også statisk
Skrevet

Mener du at bommull løser problemet? Jeg er statisk selv om jeg bruker bomullstøy på hele kroppen. Får støt av vannkrana på kjøkkenet, støt når jeg skal åpne dører o.l. Ikke minst får jeg støt av bildøra, det gnistrer skikkelig uansett årstid og påkledning.

Det er nok ikke svar alene, men man kan i alle fall minske det om man bytter til bomull. Hvis man sitter i fleecesetetrekk i bilen...hjelper ikke å bruke bomull, kroppen blir litt oppladdet allikavel. Ull er også et problem for meg, det SKIKKELIG gnistret forrige dagen jeg hadde ulljakka på å kjørte bil.

Hvis man har tepper på gulvet, vil det bygge seg opp elektrisitet, som oppdages når man tar i vannkranen, f.eks. Siden jeg jobber med noe som skaper statisk elektrisitet, er jeg vant til å "slå" på ting før jeg tar i bilen,kranen osv. Å få støt på jobben er det verste jeg vet. -men egentlig verre når man minst aner det.-f.eks bildøra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...