Gjest jajamensan Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 I et fryktelig dårlig humør i kveld. Føler meg ensom, forlatt, lei, og litt til av alt. Og ALLE andre virker som de er så lykkelige, stabile og har utroooooolig mange venner som bryr seg 0 Siter
cathlin Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Men du lagde i hvertfall en kreativ overskrift. 0 Siter
Gjest jajamensan Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Men du lagde i hvertfall en kreativ overskrift. Takk Og så slukket jeg lyset. Hvilket er mer enn noen av naboene mine gjorde! Men lei meg er jeg fortsatt. Heldigvis så vet jeg det går over - etterhvert....... 0 Siter
cathlin Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Takk Og så slukket jeg lyset. Hvilket er mer enn noen av naboene mine gjorde! Men lei meg er jeg fortsatt. Heldigvis så vet jeg det går over - etterhvert....... Hm, jeg slukket ikke lyset. 0 Siter
Gjest jajamensan Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Hm, jeg slukket ikke lyset. Men jeg var jo alt deppa og alene, så føltes veldig naturlig å sitte i mørke...... 0 Siter
cathlin Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Men jeg var jo alt deppa og alene, så føltes veldig naturlig å sitte i mørke...... Ja, det er klart:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.