Gjest mørkeland Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 inkl meg...skal vel holde meg unna dol en time,så jeg ikke blir uthengt?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Trenger da ikke lys for å dol'en, ser da skjermen om lyset er avslått. ) I grunnen glad vi ikke har naboer, ingen som ser om vi har lyset av eller på. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Trenger da ikke lys for å dol'en, ser da skjermen om lyset er avslått. ) I grunnen glad vi ikke har naboer, ingen som ser om vi har lyset av eller på. Jeg nekter å tro at lysene er slått av i nabohusene her. Syns de kan legge dette til en ukedag etter 23 på kvelden for da er det bestandig mørkt her;) 0 Siter
Gjest Deva Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Nå sitter vi her i mørket,ungene har slått av lysene. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Trenger da ikke lys for å dol'en, ser da skjermen om lyset er avslått. ) I grunnen glad vi ikke har naboer, ingen som ser om vi har lyset av eller på. Ikke før vunnet å sagt nei til dette, så kommer sønnen å slukker alt sammen. Han er nå på runde med telys og lighter... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Ikke før vunnet å sagt nei til dette, så kommer sønnen å slukker alt sammen. Han er nå på runde med telys og lighter... He he, samme her. Jeg tenkte ikke så mye over det, men guttungen har tatt saken i egne hender. 0 Siter
morsan Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Ikke før vunnet å sagt nei til dette, så kommer sønnen å slukker alt sammen. Han er nå på runde med telys og lighter... Ja, familiens yngste her ble også veldig opptatt av å skru av lysene da guri Solberg sa det på Korslaget---:-) Nå er de skrudd på igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.