Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må dere huske å skru på lyset igjen, også.

AneM1365380603
Skrevet

Det var ikke så vanskelig å huske ;o) Det var da ganske koselig uten lys. Vi hadde masse levende lys på, og store og små likte det veldig godt :)

Skrevet

Det var ikke så vanskelig å huske ;o) Det var da ganske koselig uten lys. Vi hadde masse levende lys på, og store og små likte det veldig godt :)

Høres koselig ut:-) Jeg brant visst ikke for denne saken.

Kanskje i morgen.

Går det bra med skrittellern din?

AneM1365380603
Skrevet

Høres koselig ut:-) Jeg brant visst ikke for denne saken.

Kanskje i morgen.

Går det bra med skrittellern din?

Nei, den er veldig syk. Den ligger på kjøkkenbenken med flatt batteri :-/ Slik har den ligget et par uker. Din da?

Skrevet

Nei, den er veldig syk. Den ligger på kjøkkenbenken med flatt batteri :-/ Slik har den ligget et par uker. Din da?

Stakkars. Min ligger i en boks i en skuff, og har ikke sett dagens lys på lenge..

AneM1365380603
Skrevet

Stakkars. Min ligger i en boks i en skuff, og har ikke sett dagens lys på lenge..

Kanskje vi skal vekke liv i dem og oss selv snart..... Du er en rå konkurrent i allefall :o)

Gjest en tankevekkende time
Skrevet

Det var bare såvidt jeg hadde lyst til å skru lyset på igjen.

Jeg skrudde av i 1 time, ikke bare alt lys men også all strøm jeg kunne skru av (stort sett alt unntatt kjøleskap-fryser). Inkl. PC'n og TV'n.

Jeg hadde masse stearinlys tent - barnet mitt syntes det var nyyyydelig, før hun gikk og la seg - og så satt jeg der alene halvmørket med bare stearinlys. Og tenkte, og hadde det fredelig, i en hel time. Månesigden skinte utrolig vakkert.

Det var så utrolig fint, at jeg fant ut at dett bør jeg gjøre mye oftere. Tenke seg til hvor avhengig vi (inkl jeg) er blitt av tv og pcn og av å GJØRE alt mulig. Stillheten er faktisk veldig fin! Jeg fikk tenkt mange tanker jeg vanligvis ikke får tenkt.

Jeg tror jeg vil lage meg en earth hour en time hver måned, eller kanskje til og med hver uke?!

Skrevet

Det var bare såvidt jeg hadde lyst til å skru lyset på igjen.

Jeg skrudde av i 1 time, ikke bare alt lys men også all strøm jeg kunne skru av (stort sett alt unntatt kjøleskap-fryser). Inkl. PC'n og TV'n.

Jeg hadde masse stearinlys tent - barnet mitt syntes det var nyyyydelig, før hun gikk og la seg - og så satt jeg der alene halvmørket med bare stearinlys. Og tenkte, og hadde det fredelig, i en hel time. Månesigden skinte utrolig vakkert.

Det var så utrolig fint, at jeg fant ut at dett bør jeg gjøre mye oftere. Tenke seg til hvor avhengig vi (inkl jeg) er blitt av tv og pcn og av å GJØRE alt mulig. Stillheten er faktisk veldig fin! Jeg fikk tenkt mange tanker jeg vanligvis ikke får tenkt.

Jeg tror jeg vil lage meg en earth hour en time hver måned, eller kanskje til og med hver uke?!

Jeg hadde den samme stillhetsopplevelsen i skogen i dag. Det var deilig:-)

Skrevet

Kanskje vi skal vekke liv i dem og oss selv snart..... Du er en rå konkurrent i allefall :o)

Ja, kanskje til sommeren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...