cathlin Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Nå må dere huske å skru på lyset igjen, også. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Det var ikke så vanskelig å huske ;o) Det var da ganske koselig uten lys. Vi hadde masse levende lys på, og store og små likte det veldig godt 0 Siter
cathlin Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Skrevet 28. mars 2009 Det var ikke så vanskelig å huske ;o) Det var da ganske koselig uten lys. Vi hadde masse levende lys på, og store og små likte det veldig godt Høres koselig ut:-) Jeg brant visst ikke for denne saken. Kanskje i morgen. Går det bra med skrittellern din? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Høres koselig ut:-) Jeg brant visst ikke for denne saken. Kanskje i morgen. Går det bra med skrittellern din? Nei, den er veldig syk. Den ligger på kjøkkenbenken med flatt batteri :-/ Slik har den ligget et par uker. Din da? 0 Siter
cathlin Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Skrevet 28. mars 2009 Nei, den er veldig syk. Den ligger på kjøkkenbenken med flatt batteri :-/ Slik har den ligget et par uker. Din da? Stakkars. Min ligger i en boks i en skuff, og har ikke sett dagens lys på lenge.. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Stakkars. Min ligger i en boks i en skuff, og har ikke sett dagens lys på lenge.. Kanskje vi skal vekke liv i dem og oss selv snart..... Du er en rå konkurrent i allefall ) 0 Siter
Gjest en tankevekkende time Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Det var bare såvidt jeg hadde lyst til å skru lyset på igjen. Jeg skrudde av i 1 time, ikke bare alt lys men også all strøm jeg kunne skru av (stort sett alt unntatt kjøleskap-fryser). Inkl. PC'n og TV'n. Jeg hadde masse stearinlys tent - barnet mitt syntes det var nyyyydelig, før hun gikk og la seg - og så satt jeg der alene halvmørket med bare stearinlys. Og tenkte, og hadde det fredelig, i en hel time. Månesigden skinte utrolig vakkert. Det var så utrolig fint, at jeg fant ut at dett bør jeg gjøre mye oftere. Tenke seg til hvor avhengig vi (inkl jeg) er blitt av tv og pcn og av å GJØRE alt mulig. Stillheten er faktisk veldig fin! Jeg fikk tenkt mange tanker jeg vanligvis ikke får tenkt. Jeg tror jeg vil lage meg en earth hour en time hver måned, eller kanskje til og med hver uke?! 0 Siter
cathlin Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Skrevet 28. mars 2009 Det var bare såvidt jeg hadde lyst til å skru lyset på igjen. Jeg skrudde av i 1 time, ikke bare alt lys men også all strøm jeg kunne skru av (stort sett alt unntatt kjøleskap-fryser). Inkl. PC'n og TV'n. Jeg hadde masse stearinlys tent - barnet mitt syntes det var nyyyydelig, før hun gikk og la seg - og så satt jeg der alene halvmørket med bare stearinlys. Og tenkte, og hadde det fredelig, i en hel time. Månesigden skinte utrolig vakkert. Det var så utrolig fint, at jeg fant ut at dett bør jeg gjøre mye oftere. Tenke seg til hvor avhengig vi (inkl jeg) er blitt av tv og pcn og av å GJØRE alt mulig. Stillheten er faktisk veldig fin! Jeg fikk tenkt mange tanker jeg vanligvis ikke får tenkt. Jeg tror jeg vil lage meg en earth hour en time hver måned, eller kanskje til og med hver uke?! Jeg hadde den samme stillhetsopplevelsen i skogen i dag. Det var deilig:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Skrevet 28. mars 2009 Kanskje vi skal vekke liv i dem og oss selv snart..... Du er en rå konkurrent i allefall ) Ja, kanskje til sommeren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.