Gjest noe fint hvor? Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Er på jakt etter fin og stilig påskepynt, men synes at det ikke finnes så mye utvalg i butikkene. Har sett på nille, kid og slike kjedebutikker, men tingene er så harry og ser billige ut. Ønsker noe pent og varig, det nærmeste jeg liker har jeg hitill sett på glassmagasinet. Har du sett noen fine påsketing som du vil dele med oss andre om hvor vi finner utvalget? 0 Siter
Gjest påska Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Gule friske tulipaner. Avskjærte grener hvor man henger på selvmalte påskegg. I en hobbybutikk, vil du sikkert finne mange måter å gjøre det på, slik at de faktisk blir fine. Å koke de i løkskall er en av metodene. Dette hadde holdt som påskepynt lenge nok for meg.... 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 "påskepynt" hos oss er sånn påskesjokolade på skål noen ganger. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Jeg har skrevet det her inne en annen plass også tror jeg... jeg var innom en blomsterbutikk her en dag og der stod det store kyllinger (ala store julenisser) oppi store hvite blomsterpotter. Jeg synes de var kjempesøte Aner ikke pris. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Tror Åhlens har påskepynt. Ellers har jeg også kjøpt på glassmagasinet. Som Pekkaline sier, blomsterbutikker har gjerne noe fint :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.