Gå til innhold

Bare minerals i.d.

Anbefalte innlegg

Gjest anbefales?
Skrevet

Noen som har erfaringer med denne makeupen? Hvilken farge passer til meg som er "vanlig nordisk", dvs grå om vinteren men blir brun om sommeren. Blondt/lyst hår.

Skrevet

Jeg kjøpte et starter sett og fikk med medium beige og en til. Synes det passer bra til min hud - som høres ut som din ;)

Spør om hjelp i butikken :)

Mary Poppins
Skrevet

Som jubalong skrive så vil jeg også tippe medium beige.

Men hadde jeg vært deg så ville jeg gått innom et parfymeri/hudpleie salong som selger I.d og prøvd noen forskjellige nyanser på ansiktet og sett hvilken som passet deg best.

Husk at det beste er å ta en som er en nyanse lysere enn din egen hudfarge, og heller supplere med litt bronzepudder.

Gjest da har jeg bestilt
Skrevet

Jeg kjøpte et starter sett og fikk med medium beige og en til. Synes det passer bra til min hud - som høres ut som din ;)

Spør om hjelp i butikken :)

Kan spørre i butikken, men det er kanskje litt frekt når jeg har tenkt å bestille på e-bay ;-) Der er det myyyye billigere, selv med frakt.

Takk for hjelpen.

Gjest imzedimze
Skrevet

Kan spørre i butikken, men det er kanskje litt frekt når jeg har tenkt å bestille på e-bay ;-) Der er det myyyye billigere, selv med frakt.

Takk for hjelpen.

Det er bare å prøve i butikken og så si du er usikker og bestemmer deg senere da.

de prøver den gjerne på deg osv der og forventer ikke at du kjøper.

jeg bruker light og fairly light

Skrevet

Takk for hjelpen.

Neida, bare be om hjelp. Si at du vurderer å kjøpe, men er litt i tvil ;)

Spør hvordan det skal brukes (litt spesiell påføring), og hva slags farger som finnes og hva som evt. passer deg best.

Så sier du "Tusen takk for hjelpen. Nå skal jeg gå litt i tenkeboksen". Og så går du, og bestiller på e-bay :D

Skrevet

Da jeg kjøpte mine, med lett brunet vinterhud var det light som passet meg best. På sommerbrun hud bruker jeg medium beige.

Jeg prøvde forskjellige toner og ble overrasket over hvor lyst jeg måte gå, selv etter 2 uker i sola. Jeg har en gyllen hudfarge og blir ikke helt bleik om vinteren.

Skrevet

Da jeg kjøpte mine, med lett brunet vinterhud var det light som passet meg best. På sommerbrun hud bruker jeg medium beige.

Jeg prøvde forskjellige toner og ble overrasket over hvor lyst jeg måte gå, selv etter 2 uker i sola. Jeg har en gyllen hudfarge og blir ikke helt bleik om vinteren.

Hvis du kjøper, så kjøp startsettet som inkluderer kostene. Disse er svindyre om du kjøper 1 og 1.

f.eks http://www.beautybay.com/cosmetics/bareescentuals/idgetstartedkitlight/

I tillegg vil jeg anbefale deg å kjøpe en Primer http://www.beautybay.com/cosmetics/bareescentuals/primetime/

Jeg ser stor forskjell i resultatet når jeg ikke bruker denne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...