ihlie Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 ungdommen min vil at jeg skal tegne en person over på et klesplagg h*n har. bildet er en tegning, men hvordan kan h*n mene at jeg kan dette. hva gjør jeg?? noen som ha et tips om hvordan jeg kan gjøre dette på en enklere måte en å tegne - spesielt siden jeg ikke er noen stor tegner. kan en få det sydd på, tenkte da på slik symaskin søm? eller en enkel måte å tegne dette på. 0 Siter
ekte nick Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Hvis du googler "T-skjorte og foto" eller "T-skjorte og design" så kommer det opp en bråta med linker til steder der du kan bestille slikt for en billig penge (også andre klesplagg). Hvis det er en tegning det gjelder, kan du jo bare ta foto av den, og så sende inn fotoet til bestillingen. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 En fotobutikk lager det i en fei, men det blir kanskje rimeligere å finne en nettside med slike tjenester. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 eller du kan scanne tegningen du vil kan bruke over til din egen data, og skrive det ut på sånn spesialpapir som brukes for overføring av motiver til stofferr, feks kan slikt papir kjøpes hos panduro(det finnes papir som er beregnet til lyse stoffer og papir beregnet på mørke stoffer). Så legger du utskriften på plagget som skal dekoreres og stryker over med strykejern... Ogvips er det overført... Jeg har prøvd det selv med en barnetegning. 0 Siter
ihlie Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 eller du kan scanne tegningen du vil kan bruke over til din egen data, og skrive det ut på sånn spesialpapir som brukes for overføring av motiver til stofferr, feks kan slikt papir kjøpes hos panduro(det finnes papir som er beregnet til lyse stoffer og papir beregnet på mørke stoffer). Så legger du utskriften på plagget som skal dekoreres og stryker over med strykejern... Ogvips er det overført... Jeg har prøvd det selv med en barnetegning. Tusen takk, noe slikt er det jeg er ute etter. skal sjekke med panduro. tusen takk:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.