Gå til innhold

Nå fikk jeg Lotte sin svar til meg liste!

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Huff spøker det på dol?

Jeg skrev svar til Lotte og svitsjet fort inn på svar til meg, det jeg så da, var mitt eget svar til Lotte derfor svitsjet jeg like fort tilbake for å se om jeg svarte meg selv i tråden.

Derfor rakk jeg heldigvis ikke å se resten på svar til meg lista til Lotte.

Dette var en tankevekker. Kanskje ikke alle som svitsjer like fort som meg, og dermed får med seg svar til meg lista hos andre:((

Skrevet

Jeg måtte sjekke, og jeg har bare svar til meg så vidt jeg kan se.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det å få feil svarliste var et problem her for et par år siden også. Flere fikk andres lister. Den som fikk det oftest var vel togli.

Gjest togli
Skrevet

Det å få feil svarliste var et problem her for et par år siden også. Flere fikk andres lister. Den som fikk det oftest var vel togli.

Ja, stemmer det! Det er lenge siden jeg har opplevd dette..Jeg mener de gjorde noen endringer for å prøve å bli kvitt problemet?

Skrevet

Jeg har opplevd det en gang tror jeg, husker ikke hvems liste jeg fikk. Men som Ulvinnen sier har Togli opplevd dette flere ganger, men det er lenge siden.

Send mail til webbis.

Gjest midia
Skrevet

Jeg måtte sjekke, og jeg har bare svar til meg så vidt jeg kan se.

Her var den forsvunnet når jeg gikk inn på svar til meg igjen, så jeg rakk ikke å finne ut at det var Lotte sin side før etterpå.

Gjest midia
Skrevet

Ja, stemmer det! Det er lenge siden jeg har opplevd dette..Jeg mener de gjorde noen endringer for å prøve å bli kvitt problemet?

Har hørt om det før jeg også, men trodde det var bare du som fikk dette. Det var ikke så lett å oppdage, så det kan jo hende det har skjedd hos flere uten at de er klar over det.

Gjest togli
Skrevet

Har hørt om det før jeg også, men trodde det var bare du som fikk dette. Det var ikke så lett å oppdage, så det kan jo hende det har skjedd hos flere uten at de er klar over det.

Det var ikke bare jeg som opplevde det. Jeg tror det skjedde hos Dorthe også, og noen til. Jeg var nok den som opplevde det oftest (eller merka det oftest). Ikke kan jeg huske hvorfor det ble slutt på dette problemet heller, men jeg lurer på om det skjedde i forbindelse med omleggingen av sida?

Gjest togli
Skrevet

Her var den forsvunnet når jeg gikk inn på svar til meg igjen, så jeg rakk ikke å finne ut at det var Lotte sin side før etterpå.

Hvis jeg ikke husker helt feil, så opplevde jeg at jeg kunne få flere ulike personers svar-til-meg i samme liste? Kanskje det går an å ta et søk her inne for å finne diskusjonene som oppsto den gangen?

AneM1365380603
Skrevet

Det var ikke bare jeg som opplevde det. Jeg tror det skjedde hos Dorthe også, og noen til. Jeg var nok den som opplevde det oftest (eller merka det oftest). Ikke kan jeg huske hvorfor det ble slutt på dette problemet heller, men jeg lurer på om det skjedde i forbindelse med omleggingen av sida?

Det tror jeg du har rett i. Jeg tenkte faktisk på det her en dag, at det problemet ikke har vært etter omleggingen. Det er vel ganske nøyaktig 2 år siden nå..? Synes jeg husker de hadde en påskekurv på "Min side" da vi fikk velge oppsett.

Gjest togli
Skrevet

Det tror jeg du har rett i. Jeg tenkte faktisk på det her en dag, at det problemet ikke har vært etter omleggingen. Det er vel ganske nøyaktig 2 år siden nå..? Synes jeg husker de hadde en påskekurv på "Min side" da vi fikk velge oppsett.

Tror det, ja...

Gjest Elextra
Skrevet

Husker jeg opplevde dette for flere år siden, men trodde problemet var løst.

Så lenge det skjer helt unntaksvis, slik at ingen kan planlegge å hacke andres lister på denne måten, vil jeg ikke tro det er noe stort problem.

Skrevet

''Derfor rakk jeg heldigvis ikke å se resten på svar til meg lista til Lotte.''

Isolert sett er jo ikke det noe farlig, de svarene er jo tilgjengelig for alle likevel. Men det kan jo skape endel forvirring fordi man svarer på feil innlegg og som man da oppfatter var til seg selv.

Jeg har aldri opplevd dette, selv ikke den gangen det var ett problem her for noen år siden.

Skrevet

''Derfor rakk jeg heldigvis ikke å se resten på svar til meg lista til Lotte.''

Isolert sett er jo ikke det noe farlig, de svarene er jo tilgjengelig for alle likevel. Men det kan jo skape endel forvirring fordi man svarer på feil innlegg og som man da oppfatter var til seg selv.

Jeg har aldri opplevd dette, selv ikke den gangen det var ett problem her for noen år siden.

Problemet er om Lotte har ønsket å være anonym i en tråd. Svarene på den tråden vil jo også komme opp i hennes liste.

Skrevet

Problemet er om Lotte har ønsket å være anonym i en tråd. Svarene på den tråden vil jo også komme opp i hennes liste.

Godt poeng, det tenkte jeg ikke på.

Gjest togli
Skrevet

Husker jeg opplevde dette for flere år siden, men trodde problemet var løst.

Så lenge det skjer helt unntaksvis, slik at ingen kan planlegge å hacke andres lister på denne måten, vil jeg ikke tro det er noe stort problem.

Men det er uansett kjedelig at man ikke kan være _sikker_ på om anonymiteten ivaretaes. Faktisk er det en fordel om det er slik at man får flere personers svar til meg i samme liste. På den annen side er det ikke moro dersom mottager av feil svar-til-meg liste tror at jeg og en eller annen ekkel anonymius er samme person ;-P

Jeg mener å huske at problemet skjedde meg når jeg ikke passa på å logge helt ut før jeg gikk fra dataen. Når jeg så kom tilbake kunne jeg gå direkte inn på svar til meg uten å logge meg inn igjen, og da kom det en annens liste opp. Tror jeg...?

Skrevet

Men det er uansett kjedelig at man ikke kan være _sikker_ på om anonymiteten ivaretaes. Faktisk er det en fordel om det er slik at man får flere personers svar til meg i samme liste. På den annen side er det ikke moro dersom mottager av feil svar-til-meg liste tror at jeg og en eller annen ekkel anonymius er samme person ;-P

Jeg mener å huske at problemet skjedde meg når jeg ikke passa på å logge helt ut før jeg gikk fra dataen. Når jeg så kom tilbake kunne jeg gå direkte inn på svar til meg uten å logge meg inn igjen, og da kom det en annens liste opp. Tror jeg...?

''På den annen side er det ikke moro dersom mottager av feil svar-til-meg liste tror at jeg og en eller annen ekkel anonymius er samme person ;-P''

Uff ja, tenkte ikke på den muligheten jeg, bare at den du ser svarene til kunne ønske å være anonym i visse tilfeller.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kan ikke huske når det skjedde meg.

Jeg pleier aldri å logge ut aktivt herfra, men blir jo logget ut når jeg lukker nettleseren.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har også opplevd å få andres lister, men har aldri skjønt hvem sin liste det var. Har forsåvidt ikke prøvd å finne ut av det heller, men så vidt jeg husker kom listen bare opp én gang, og så snart jeg klikket på en tråd kom den ikke opp igjen om jeg så ønsket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...