Gå til innhold

Nå fikk jeg Lotte sin svar til meg liste!

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

''På den annen side er det ikke moro dersom mottager av feil svar-til-meg liste tror at jeg og en eller annen ekkel anonymius er samme person ;-P''

Uff ja, tenkte ikke på den muligheten jeg, bare at den du ser svarene til kunne ønske å være anonym i visse tilfeller.

Det er ikke alle her inne man ønsker å bli identifisert som, lissom ;-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg kan ikke huske når det skjedde meg.

Jeg pleier aldri å logge ut aktivt herfra, men blir jo logget ut når jeg lukker nettleseren.

Men var det sånn før? Jeg mener å huske at det før var slik at man ikke automatisk ble "avlogga" etter en viss tid? Og det blir man nå? Hmm...

Gjest Elextra
Skrevet

Men var det sånn før? Jeg mener å huske at det før var slik at man ikke automatisk ble "avlogga" etter en viss tid? Og det blir man nå? Hmm...

Jeg blir ikke avlogget før jeg evt. lukker nettleseren.

Hvordan det var før vet jeg ikke.

Gjest midia
Skrevet

''Derfor rakk jeg heldigvis ikke å se resten på svar til meg lista til Lotte.''

Isolert sett er jo ikke det noe farlig, de svarene er jo tilgjengelig for alle likevel. Men det kan jo skape endel forvirring fordi man svarer på feil innlegg og som man da oppfatter var til seg selv.

Jeg har aldri opplevd dette, selv ikke den gangen det var ett problem her for noen år siden.

Så lenge du har svart med ditt eget nick og at ikke du har fått svar på et veldig privat spørsmål så er det ikke så farlig..

Gjest midia
Skrevet

Jeg har også opplevd å få andres lister, men har aldri skjønt hvem sin liste det var. Har forsåvidt ikke prøvd å finne ut av det heller, men så vidt jeg husker kom listen bare opp én gang, og så snart jeg klikket på en tråd kom den ikke opp igjen om jeg så ønsket.

Jeg så jo at det var lotte sin side for mitt svar til henne sto øverst der, derfor spekulerte jeg på om jeg hadde svart meg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...