Gå til innhold

Strekkmerker

Gjest Vil ikke vise meg ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk noen strekkmerker i ansiktet etter svangerskap og fødsel.Det er ikke fint å se på så jeg vil fjerne det.Hvor kan jeg gjøre det? Er det dyrt?

Skrevet

Er det du som spurte om dette for noen få måneder siden?

Husker jeg og flere andre stilte spørsmål om det var mulig å få strekkmerker i ansiktet - vet du overhodet hva strekkmerker er? http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=23933

Skal visstnok være mulig å fjerne med laser. Jeg ville forhørt meg i en større hudpleiesalong.

Ja det var meg.Det må være strekkmerker.Det ser ut som det

Skrevet

Ja det var meg.Det må være strekkmerker.Det ser ut som det

Du har ikke strekkmerker i ansiktet vet du - rynker tror jeg mer på... Vi svarte deg da på dette sist også?

Mary Poppins
Skrevet

Du kan da ikke ha strekkmerker i ansiktet. Første steg er å finne ut hva det egentlig er du har i ansiktet, _og så_ prøve å finne en løsning på problemet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...