Gjest Skattekort Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Jeg er i utlandet naa, og posten videresendes min far. Han forteller at selvangivelsen fortsatt ikke har kommet. Alle andre i dette omraadet (og der jeg bor til vanglig) har faatt den. Betyr dette at de ikke videresender selvangivelsen sammen med vanlig post... Og hvordan skaljeg ellers faa tak i den? Jeg har logget paa minside.no, men alle opplysningene ligger jo ikke der 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Vi har ikke fått selvangivelsen i posten ennå, vi heller. Du finner den på www.altinn.no Vi bodde i Spania en periode, og da ble selvangivelsen videresendt dit. 0 Siter
Gjest Skattekort Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Vi har ikke fått selvangivelsen i posten ennå, vi heller. Du finner den på www.altinn.no Vi bodde i Spania en periode, og da ble selvangivelsen videresendt dit. Takk for svar, men paa den siden saa fremkommer jo ikke alle poster. Mine renteutgifter staar feks ikke der... 0 Siter
Gjest Skattekort Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Vi har ikke fått selvangivelsen i posten ennå, vi heller. Du finner den på www.altinn.no Vi bodde i Spania en periode, og da ble selvangivelsen videresendt dit. Glem det! Fant den paa utskrift 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.