Gå til innhold

broren min er horekunde

Anbefalte innlegg

Gjest stiansen40
Skrevet

Broren min er helt på tur, han er 38 år, og har fått seg dame, de er mer eller mindre samboere nå. Trodde han var en seriøs kar, som meg, er det vi er vokst opp med i vår familie. Det viser seg at han lever ett dobbeltliv. Han kjøper sex fra lukusprostituerte, flere i året. Dette har han gjort mens han er i forhold. Det er i stor skala han drver på sånn. Har også masse profiler på flere sex-sider. Virker som om han ikkke kan få nok, samboeren hans aner nok fred og ingen fare. Han utgir seg nemlig for å være veldig skikkelig og uskyldig.

Lurer på hva jeg skal gjøre, om jeg skal snakke med han, samtidig er det jo ikke min sak, han er voksen og må kunne selv stå for egne valg. Det er bare å så stor skala at det er helt sykt. Han er flink og utad veldig vellykket, men den mørke siden er det bare jeg som vet om nå. ... Tipper han har en 30 luksushorer i året...begriper ikke at han kan holde på sånn....Er han syk på noen måte?

Skrevet

Syk er han vel ikke, men kanskje blitt avhengig?

Kanskje du kan ta det opp med ham på en pen måte. Si at du vet hva han driver med. Spør hvorfor. Hva får han ut av det? Hvordan han tror samboeren føler om hun får vite det - for hun kommer til å få vite om det en eller annen gang.

Gi ham litt å tenke på, uten å fordømme.

mil1365380270
Skrevet

Han er vel avhengig. Hvorfor og hva han skal gjøre med det, kan bare han finne ut, for han må ville det.

Lurer på hvordan du fant ut dette?

Også tenker jeg på kona og overføring av hiv og andre sykdommer. P.g.a. henne, mener jeg du har et medmenneskelig ansvar for å ta tak i dette. Han vil kanskje si de ikke har sex, men det ville jeg ikke trodd på uten videre. Tipper de fleste har sex både med kona og andre, det er bare lettere å si det er grunnen.

Tungt å finne ut sånt når det er familie inne i bildet og fallhøyden er så stor om det kommer ut. Lykke til!

Gjest stiansen40
Skrevet

Han er vel avhengig. Hvorfor og hva han skal gjøre med det, kan bare han finne ut, for han må ville det.

Lurer på hvordan du fant ut dette?

Også tenker jeg på kona og overføring av hiv og andre sykdommer. P.g.a. henne, mener jeg du har et medmenneskelig ansvar for å ta tak i dette. Han vil kanskje si de ikke har sex, men det ville jeg ikke trodd på uten videre. Tipper de fleste har sex både med kona og andre, det er bare lettere å si det er grunnen.

Tungt å finne ut sånt når det er familie inne i bildet og fallhøyden er så stor om det kommer ut. Lykke til!

fant det ut da jeg skulle låne lap-toppen hans. Tror han har holdt på sånn i flere år, i mer eller mindre skala i perioder. Han er avhengigav å ha ei dame, så om samboeren hans nå går fra han, noe jeg regner med hun gjør om hun har vett i behold, finner han bare ei ny ei. Han blir liksom ikke flau f or noe, hever seg over alle andre, ender vel med at han tar ei som er i samme "kategori" som han selv...mye yngre vil jeg tro. Dette er direkte ille og flaut.

mil1365380270
Skrevet

fant det ut da jeg skulle låne lap-toppen hans. Tror han har holdt på sånn i flere år, i mer eller mindre skala i perioder. Han er avhengigav å ha ei dame, så om samboeren hans nå går fra han, noe jeg regner med hun gjør om hun har vett i behold, finner han bare ei ny ei. Han blir liksom ikke flau f or noe, hever seg over alle andre, ender vel med at han tar ei som er i samme "kategori" som han selv...mye yngre vil jeg tro. Dette er direkte ille og flaut.

Trenger jo ikke komme ut, dessuten er det flaue mindre viktig, sånn jeg ser det. Forstår du ikke vil bli assosiert med han, men folk vet nok forskjell på dere.

På en eller annen måte må du hindre at samboeren blir utsatt for smitte. Om han ikke klarer det selv, må du vel få hintet til henne... Vet ikke, vanskelig det der. Anonymt kanskje? Nei, du, jeg vet ikke hvordan det er riktigst for deg å gå frem. Håper de ikke har barn, husker ikke om du skrev noe om det.

Gjest stiansen40
Skrevet

Trenger jo ikke komme ut, dessuten er det flaue mindre viktig, sånn jeg ser det. Forstår du ikke vil bli assosiert med han, men folk vet nok forskjell på dere.

På en eller annen måte må du hindre at samboeren blir utsatt for smitte. Om han ikke klarer det selv, må du vel få hintet til henne... Vet ikke, vanskelig det der. Anonymt kanskje? Nei, du, jeg vet ikke hvordan det er riktigst for deg å gå frem. Håper de ikke har barn, husker ikke om du skrev noe om det.

nei, ingen barn, men tror de prøver å få...

Skrevet

nei, ingen barn, men tror de prøver å få...

Åh, du hellige jul. Vær så snill å få gitt samboeren beskjed. Send en anonym mail eller hva som helst.

Du kan godt si til ham først at du kommer til å gjøre det dersom han ikke legger kortene på bordet selv.

Søsken eller ikke, det der hadde ikke jeg klart å leve med å vite, uten å gjøre noe for at ikke et uskyldig barn ble dratt inn i saken.

Gjest jajamensan
Skrevet

''fant det ut da jeg skulle låne lap-toppen hans.''

Isåfall gjør han ikke mye for å skule det han holder på med. Kanskje han "ville" bli oppdaget? Du kan ihvertfall ikke late som om du ikke vet noe, synes nå jeg....

Gjest jajamensan
Skrevet

skule = skjule (selvsagt)

Skrevet

Åh, du hellige jul. Vær så snill å få gitt samboeren beskjed. Send en anonym mail eller hva som helst.

Du kan godt si til ham først at du kommer til å gjøre det dersom han ikke legger kortene på bordet selv.

Søsken eller ikke, det der hadde ikke jeg klart å leve med å vite, uten å gjøre noe for at ikke et uskyldig barn ble dratt inn i saken.

''Søsken eller ikke, det der hadde ikke jeg klart å leve med å vite, uten å gjøre noe for at ikke et uskyldig barn ble dratt inn i saken.''

ENIG!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hadde han logget besøkene hos luksusprostituerte?

At du har funnet sider som viser prostituerte trenger ikke bety at han bruker dem. Jeg synes du har trukket noen voldsomme konklusjoner. Det er ikke sikkert det er sånn du tror.

Skrevet

Dette er såpass grovt at jeg synes samboeren har krav på å få vite det. Hun er i forholdet på helt feil premisser!

Jeg synes du skal snakke med din bror først, og fortelle at du vet om hva han driver med, og at du kommer til å fortelle dette til hans samboer hvis han ikke legger kortene på bordet selv.

Selvom det sies at "blod er tykkere enn vann" så synes jeg i dette tilfellet at din "moralske plikt" ligger på samboerens side.

Dette kan få enda større konsekvenser i fremtiden hvis hun evt. har fått barn med ham og finner ut dette på et senere tidspunkt.

Gjest minnah
Skrevet

Det er mulig å bli sexavhengig.

kinkig sak, men jeg tenker det er riktig å på en eller annen måte la ham vite at du vet. Av hensyn til samboer/kjæreste evt barn.

Skrevet

Dette er såpass grovt at jeg synes samboeren har krav på å få vite det. Hun er i forholdet på helt feil premisser!

Jeg synes du skal snakke med din bror først, og fortelle at du vet om hva han driver med, og at du kommer til å fortelle dette til hans samboer hvis han ikke legger kortene på bordet selv.

Selvom det sies at "blod er tykkere enn vann" så synes jeg i dette tilfellet at din "moralske plikt" ligger på samboerens side.

Dette kan få enda større konsekvenser i fremtiden hvis hun evt. har fått barn med ham og finner ut dette på et senere tidspunkt.

Enig, og i særdeleshet å snakke med broren først.

Gjest florentine
Skrevet

For all del snakk med han først, og vær sikker på at dette ikke bare er i fantasien. At han har slikt på laptopen betyr ikke nødvendigvis at det er slik i RL.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...