Gå til innhold

Første nattevakt i natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg straks finne senga for å prøve å sove litt før jeg skal på nattevakt i natt. Er kjempespent på hvordan det kommer til å gå... Heldigvis er vi 2 studenter sammen + de faste, så vi kan holde hverandre våkne.

Tusen takk til alle som kom med tips til hvordan jeg skulle legge opp dagene. Tror dette skal bli veldig greit :D

Ha en flott natt alle sammen :D

Skrevet

Ha en god natt! Jeg jobbet mye nattevakt før i tiden og det gikk nå bra, selv om man føler at man er på jobb hele tiden.

Skrevet

Lykke til! Det er et viktig yrke du skal ut i!!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Lykke til! Hadde du vært på "min" avd og jeg var der, kunne jeg ringt på deg ørten ganger og bedt om vann, teppe, pute osv slik at du hold deg våken ;o) (neida, slik gjør jeg bare når jeg er lenket til senga)

Skrevet

Ha en god natt! Jeg jobbet mye nattevakt før i tiden og det gikk nå bra, selv om man føler at man er på jobb hele tiden.

Første nattevakt unnagjort, og snart i gang med andre.

Det gikk over all forventning i natt! Ble ikke skikkelig trøtt før i 6-tida :D

Ganske mye å gjøre også, og koselige folk å være sammen med :D

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1238441552' post='4123202]

Lykke til! Hadde du vært på "min" avd og jeg var der, kunne jeg ringt på deg ørten ganger og bedt om vann, teppe, pute osv slik at du hold deg våken ;o) (neida, slik gjør jeg bare når jeg er lenket til senga)

Vel, vi trengte ikke deg...det var nok av gamle som holdt oss i ånde ;)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vel, vi trengte ikke deg...det var nok av gamle som holdt oss i ånde ;)

Tviler ikke ;o)

Skrevet

Første nattevakt unnagjort, og snart i gang med andre.

Det gikk over all forventning i natt! Ble ikke skikkelig trøtt før i 6-tida :D

Ganske mye å gjøre også, og koselige folk å være sammen med :D

Du får kose deg med nattelivet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...