jubalong70 Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Nå skal jeg straks finne senga for å prøve å sove litt før jeg skal på nattevakt i natt. Er kjempespent på hvordan det kommer til å gå... Heldigvis er vi 2 studenter sammen + de faste, så vi kan holde hverandre våkne. Tusen takk til alle som kom med tips til hvordan jeg skulle legge opp dagene. Tror dette skal bli veldig greit Ha en flott natt alle sammen 0 Siter
cathlin Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Ha en god natt! Jeg jobbet mye nattevakt før i tiden og det gikk nå bra, selv om man føler at man er på jobb hele tiden. 0 Siter
alwaysme Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Lykke til! Det er et viktig yrke du skal ut i!! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Lykke til! Hadde du vært på "min" avd og jeg var der, kunne jeg ringt på deg ørten ganger og bedt om vann, teppe, pute osv slik at du hold deg våken ;o) (neida, slik gjør jeg bare når jeg er lenket til senga) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Skrevet 31. mars 2009 Ha en god natt! Jeg jobbet mye nattevakt før i tiden og det gikk nå bra, selv om man føler at man er på jobb hele tiden. Første nattevakt unnagjort, og snart i gang med andre. Det gikk over all forventning i natt! Ble ikke skikkelig trøtt før i 6-tida Ganske mye å gjøre også, og koselige folk å være sammen med 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Skrevet 31. mars 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1238441552' post='4123202] Lykke til! Hadde du vært på "min" avd og jeg var der, kunne jeg ringt på deg ørten ganger og bedt om vann, teppe, pute osv slik at du hold deg våken ;o) (neida, slik gjør jeg bare når jeg er lenket til senga) Vel, vi trengte ikke deg...det var nok av gamle som holdt oss i ånde 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Vel, vi trengte ikke deg...det var nok av gamle som holdt oss i ånde Tviler ikke ;o) 0 Siter
cathlin Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Første nattevakt unnagjort, og snart i gang med andre. Det gikk over all forventning i natt! Ble ikke skikkelig trøtt før i 6-tida Ganske mye å gjøre også, og koselige folk å være sammen med Du får kose deg med nattelivet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.