Gå til innhold

Skatteoppgjøret

Anbefalte innlegg

Gjest Bare så spent....
Skrevet

Når får vi skatteoppgjøret? Trodde det kom i løpet av mars(vet at evt tilgode beløp kommer senere).

Skrevet

Alle skal vel ha fått det i løpet av uka, men jeg har heller ikke sett snurten av det ennå. En ting er sikkert, det kommer, de glemmer deg nok ikke.

Skrevet

Det finner du på altinn.no hvis det er selvangivelsen du mener. Du trenger koder fra skattekortet for å logge deg inn.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har fått, og det var ingen hyggelig opplevelse :/

;)

Skrevet

Har fått og har levert via altinn. Restskatten er under kr 100, så den faller bort, og jeg kan ikke huske at forskuddstrekket har truffet så godt noensinne.

Gjest Elextra
Skrevet

Har fått og har levert via altinn. Restskatten er under kr 100, så den faller bort, og jeg kan ikke huske at forskuddstrekket har truffet så godt noensinne.

Oi!

Da må du ha ganske forutsigbar økonomi. Eller veldig flaks :)

Skrevet

Oi!

Da må du ha ganske forutsigbar økonomi. Eller veldig flaks :)

Begge deler, dvs selvangivelsen min er veldig enkel, men skattekortet har likevel gitt for høyt trekk i ørten år - kan ikke huske sist det ble restskatt. For 2007 fikk jeg vel snaut 5 000 tilbake på skatten.

Så hvorfor det ikke ble tilgodebeløp for 2008, aner jeg ikke. men om det kan kalles "flaks" kan jo diskuteres;-)

Vel er det neppe lønnsomt rent rentemeessig å trekkes i lønna i januar 2008 for først å få pengene tilbakebetalt i oktober 2009 (får høstutlegg pga mannen), men fordelen er jo at man faktisk ikke har brukt opp disse pengene i mellomtiden;-)

Gjest Bare så spent.....
Skrevet

Alle skal vel ha fått det i løpet av uka, men jeg har heller ikke sett snurten av det ennå. En ting er sikkert, det kommer, de glemmer deg nok ikke.

Brukte rådet om å gå inn på altinn.no.

Fungerte fint.

Og jeg får penger tilbake:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...