cathlin Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Jeg må bestemme meg fort om jeg skal trene eller se en film. Hva ville DU gjort? 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Jeg er fortsatt såpass forkjølet at jeg hadde gå-sakte-aksjon fra bussholdeplassen og hjem, og likevel hostet jeg meg innside&out etterpå, så jeg ville ikke trimmet, nei. Men DU kan jo gjøre begge deler? ;-) Hoppe og sprette på gulvet foran tv'en, etterfulgt av noen situps, kanskje? ;-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Jeg skal trene - drar avgårde i løpet av 30 min, skal trene 1,5 - 2 timer på treningssenteret. Mulig det blir litt tv-titting når jeg kommer hjem. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Jeg er fortsatt såpass forkjølet at jeg hadde gå-sakte-aksjon fra bussholdeplassen og hjem, og likevel hostet jeg meg innside&out etterpå, så jeg ville ikke trimmet, nei. Men DU kan jo gjøre begge deler? ;-) Hoppe og sprette på gulvet foran tv'en, etterfulgt av noen situps, kanskje? ;-) ''Jeg er fortsatt såpass forkjølet '' Så det er DU som har sbittet beg? Jeg er så sdørrete og dett i desed at jeg kad desded ikke sdakke. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Hvis det ikke var for at jeg var så forkjølet ville jeg gjort begge deler samtidig - satt meg på spinningssykkelen foran TV'n og sett (deler av) en film :-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 ''Jeg er fortsatt såpass forkjølet '' Så det er DU som har sbittet beg? Jeg er så sdørrete og dett i desed at jeg kad desded ikke sdakke. Uffda, hvis det er meg som har smittet deg, er det da bare et tidsspørsmål før du nærmest mister stemmen *hvisker* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Jeg ville gjort begge deler På loftet har jeg to trimapparater og en TV. Når jeg er i en treningsperiode (som kan vare noen uker av gangen ), så kjører jeg ofte dobbelt 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Uffda, hvis det er meg som har smittet deg, er det da bare et tidsspørsmål før du nærmest mister stemmen *hvisker* Huff! Her begynte det i halsen, før det etterhvert beveget seg mer opp i nesen. Har håp om at det viser en positiv retning og at jeg nå er i ferd med å snyte ut basillene *skal spare deg for flere detaljer* Så antakelig er det ikke du som har smittet meg likevel *s* 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Huff! Her begynte det i halsen, før det etterhvert beveget seg mer opp i nesen. Har håp om at det viser en positiv retning og at jeg nå er i ferd med å snyte ut basillene *skal spare deg for flere detaljer* Så antakelig er det ikke du som har smittet meg likevel *s* ;-) Underet er at jeg (tilsynelatende) har unngått å smitte resten av familien den siste uka+ ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 Jeg ville gjort begge deler På loftet har jeg to trimapparater og en TV. Når jeg er i en treningsperiode (som kan vare noen uker av gangen ), så kjører jeg ofte dobbelt Brutalt. 0 Siter
cathlin Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 Hvis det ikke var for at jeg var så forkjølet ville jeg gjort begge deler samtidig - satt meg på spinningssykkelen foran TV'n og sett (deler av) en film :-) Herregud, begge deler samtidig. Dere er så brutale.. 0 Siter
cathlin Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 Jeg hadde ikke gjort noen av delene. Hva hadde du gjort da? :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 Trent. Jeg trente. Jeg blir så sulten av å trene, altså. Blir du? 0 Siter
cathlin Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 Jeg skal trene - drar avgårde i løpet av 30 min, skal trene 1,5 - 2 timer på treningssenteret. Mulig det blir litt tv-titting når jeg kommer hjem. Jeg tenkte det samme. Kan trene først, og se på tv etterpå. 0 Siter
cathlin Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 Jeg er fortsatt såpass forkjølet at jeg hadde gå-sakte-aksjon fra bussholdeplassen og hjem, og likevel hostet jeg meg innside&out etterpå, så jeg ville ikke trimmet, nei. Men DU kan jo gjøre begge deler? ;-) Hoppe og sprette på gulvet foran tv'en, etterfulgt av noen situps, kanskje? ;-) Begge deler. Hm, nei, det går ikke. Jeg syns det er hyggelig at du er forkjølt, for da kan du være her og svare på alle innleggene! ;-) 0 Siter
frosken Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Hvis det er lys i nærmeste slalåmbakke, så ville jeg trent på carwing-svinger! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Brutalt. Ja, men sånn får man lekker kropp ;-P 0 Siter
cathlin Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 Lagt meg på sofaen og stirret i taket noen timer. Det gjør jeg også en del av:-) når det er stille. 0 Siter
cathlin Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 Hvis det er lys i nærmeste slalåmbakke, så ville jeg trent på carwing-svinger! Det overrasker meg ikke at du ville gjort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.