Gå til innhold

Trene eller se film?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bestemme meg fort om jeg skal trene eller se en film.

Hva ville DU gjort?

Skrevet

Jeg er fortsatt såpass forkjølet at jeg hadde gå-sakte-aksjon fra bussholdeplassen og hjem, og likevel hostet jeg meg innside&out etterpå, så jeg ville ikke trimmet, nei.

Men DU kan jo gjøre begge deler? ;-) Hoppe og sprette på gulvet foran tv'en, etterfulgt av noen situps, kanskje? ;-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg skal trene - drar avgårde i løpet av 30 min, skal trene 1,5 - 2 timer på treningssenteret.

Mulig det blir litt tv-titting når jeg kommer hjem.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er fortsatt såpass forkjølet at jeg hadde gå-sakte-aksjon fra bussholdeplassen og hjem, og likevel hostet jeg meg innside&out etterpå, så jeg ville ikke trimmet, nei.

Men DU kan jo gjøre begge deler? ;-) Hoppe og sprette på gulvet foran tv'en, etterfulgt av noen situps, kanskje? ;-)

''Jeg er fortsatt såpass forkjølet ''

Så det er DU som har sbittet beg? Jeg er så sdørrete og dett i desed at jeg kad desded ikke sdakke.

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis det ikke var for at jeg var så forkjølet ville jeg gjort begge deler samtidig - satt meg på spinningssykkelen foran TV'n og sett (deler av) en film :-)

Skrevet

''Jeg er fortsatt såpass forkjølet ''

Så det er DU som har sbittet beg? Jeg er så sdørrete og dett i desed at jeg kad desded ikke sdakke.

Uffda, hvis det er meg som har smittet deg, er det da bare et tidsspørsmål før du nærmest mister stemmen *hvisker*

Gjest togli
Skrevet

Jeg ville gjort begge deler ;)

På loftet har jeg to trimapparater og en TV. Når jeg er i en treningsperiode (som kan vare noen uker av gangen ;)), så kjører jeg ofte dobbelt ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Uffda, hvis det er meg som har smittet deg, er det da bare et tidsspørsmål før du nærmest mister stemmen *hvisker*

Huff!

Her begynte det i halsen, før det etterhvert beveget seg mer opp i nesen. Har håp om at det viser en positiv retning og at jeg nå er i ferd med å snyte ut basillene *skal spare deg for flere detaljer*

Så antakelig er det ikke du som har smittet meg likevel *s*

Skrevet

Huff!

Her begynte det i halsen, før det etterhvert beveget seg mer opp i nesen. Har håp om at det viser en positiv retning og at jeg nå er i ferd med å snyte ut basillene *skal spare deg for flere detaljer*

Så antakelig er det ikke du som har smittet meg likevel *s*

;-)

Underet er at jeg (tilsynelatende) har unngått å smitte resten av familien den siste uka+ ;-)

Skrevet

Jeg ville gjort begge deler ;)

På loftet har jeg to trimapparater og en TV. Når jeg er i en treningsperiode (som kan vare noen uker av gangen ;)), så kjører jeg ofte dobbelt ;)

Brutalt.

Skrevet

Hvis det ikke var for at jeg var så forkjølet ville jeg gjort begge deler samtidig - satt meg på spinningssykkelen foran TV'n og sett (deler av) en film :-)

Herregud, begge deler samtidig. Dere er så brutale..

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort noen av delene.

Hva hadde du gjort da? :-)

Skrevet

Trent.

Jeg trente. Jeg blir så sulten av å trene, altså. Blir du?

Skrevet

Jeg skal trene - drar avgårde i løpet av 30 min, skal trene 1,5 - 2 timer på treningssenteret.

Mulig det blir litt tv-titting når jeg kommer hjem.

Jeg tenkte det samme. Kan trene først, og se på tv etterpå.

Skrevet

Begge deler. Hm, nei, det går ikke.

Jeg syns det er hyggelig at du er forkjølt, for da kan du være her og svare på alle innleggene! ;-)

Skrevet

Hvis det er lys i nærmeste slalåmbakke, så ville jeg trent på carwing-svinger!

Gjest togli
Skrevet

Brutalt.

Ja, men sånn får man lekker kropp ;-P

Skrevet

Lagt meg på sofaen og stirret i taket noen timer.

Det gjør jeg også en del av:-) når det er stille.

Skrevet

Hvis det er lys i nærmeste slalåmbakke, så ville jeg trent på carwing-svinger!

Det overrasker meg ikke at du ville gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...