Gå til innhold

Trene eller se film?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Herregud, begge deler samtidig. Dere er så brutale..

''Herregud, begge deler samtidig. Dere er så brutale..''

*LOL* det er ikke brutalt, det er bare for å mildne/sprite opp treningen.

Skrevet

Jeg trente. Jeg blir så sulten av å trene, altså. Blir du?

Hmm, nei jeg tror ikke at jeg blir ekstra sulten av å trene. Nå trener jeg rett etter jobb, så det er naturlig for meg å spise når jeg kommer hjem, men jeg tror ikke at jeg har større matlyst de dagene jeg har trent.

Jeg trener relativt hardt når jeg trener også, så jeg burde i tilfelle ha merket det.

Men i og med at du forbrenner endel når du trener så høres det ikke så unaturlig ut at du ønsker å gafle inn på litt ekstra:-)

Bra du trente:-)

Skrevet

Begge deler. Hm, nei, det går ikke.

Jeg syns det er hyggelig at du er forkjølt, for da kan du være her og svare på alle innleggene! ;-)

*snøft*

Skrevet

Uffda, hvis det er meg som har smittet deg, er det da bare et tidsspørsmål før du nærmest mister stemmen *hvisker*

Dere får slutte å kline så dere ikke smitter hverandre:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg trente. Jeg blir så sulten av å trene, altså. Blir du?

Jeg blir ikke sulten rett etter trening, men gjerne morgenen etterpå! Mot normalt har jeg da gjerne lyst på en stor frokost.

Skrevet

Dere får slutte å kline så dere ikke smitter hverandre:-)

Ja, der har vi det! Jeg er forkjælet og ikke forkjølet!

Skrevet

Jeg blir ikke sulten rett etter trening, men gjerne morgenen etterpå! Mot normalt har jeg da gjerne lyst på en stor frokost.

Jeg blir skikkelig sulten når jeg trener, i allefall på turer, jogging eller ski, da begynner jeg å drømme om marspinankake og store middager etter en times tid eller før. Kanskje noe med blodsukret, har ikke funnet det ut.

Skrevet

Hmm, nei jeg tror ikke at jeg blir ekstra sulten av å trene. Nå trener jeg rett etter jobb, så det er naturlig for meg å spise når jeg kommer hjem, men jeg tror ikke at jeg har større matlyst de dagene jeg har trent.

Jeg trener relativt hardt når jeg trener også, så jeg burde i tilfelle ha merket det.

Men i og med at du forbrenner endel når du trener så høres det ikke så unaturlig ut at du ønsker å gafle inn på litt ekstra:-)

Bra du trente:-)

Jeg forstår meg ikke på forbrenningen min. Lurer på om det er blodsukret som senker seg raskt når jeg trener, eller om jeg spiser for mye raske karbohydrater, for jeg blir knallsulten etter ganske kort tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...