Gjest Elextra Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Herregud, begge deler samtidig. Dere er så brutale.. ''Herregud, begge deler samtidig. Dere er så brutale..'' *LOL* det er ikke brutalt, det er bare for å mildne/sprite opp treningen. 0 Siter
mrxx Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Jeg trente. Jeg blir så sulten av å trene, altså. Blir du? Hmm, nei jeg tror ikke at jeg blir ekstra sulten av å trene. Nå trener jeg rett etter jobb, så det er naturlig for meg å spise når jeg kommer hjem, men jeg tror ikke at jeg har større matlyst de dagene jeg har trent. Jeg trener relativt hardt når jeg trener også, så jeg burde i tilfelle ha merket det. Men i og med at du forbrenner endel når du trener så høres det ikke så unaturlig ut at du ønsker å gafle inn på litt ekstra:-) Bra du trente:-) 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Begge deler. Hm, nei, det går ikke. Jeg syns det er hyggelig at du er forkjølt, for da kan du være her og svare på alle innleggene! ;-) *snøft* 0 Siter
mrxx Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Uffda, hvis det er meg som har smittet deg, er det da bare et tidsspørsmål før du nærmest mister stemmen *hvisker* Dere får slutte å kline så dere ikke smitter hverandre:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Jeg trente. Jeg blir så sulten av å trene, altså. Blir du? Jeg blir ikke sulten rett etter trening, men gjerne morgenen etterpå! Mot normalt har jeg da gjerne lyst på en stor frokost. 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Dere får slutte å kline så dere ikke smitter hverandre:-) Ja, der har vi det! Jeg er forkjælet og ikke forkjølet! 0 Siter
cathlin Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Skrevet 31. mars 2009 Jeg blir ikke sulten rett etter trening, men gjerne morgenen etterpå! Mot normalt har jeg da gjerne lyst på en stor frokost. Jeg blir skikkelig sulten når jeg trener, i allefall på turer, jogging eller ski, da begynner jeg å drømme om marspinankake og store middager etter en times tid eller før. Kanskje noe med blodsukret, har ikke funnet det ut. 0 Siter
cathlin Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Skrevet 31. mars 2009 Hmm, nei jeg tror ikke at jeg blir ekstra sulten av å trene. Nå trener jeg rett etter jobb, så det er naturlig for meg å spise når jeg kommer hjem, men jeg tror ikke at jeg har større matlyst de dagene jeg har trent. Jeg trener relativt hardt når jeg trener også, så jeg burde i tilfelle ha merket det. Men i og med at du forbrenner endel når du trener så høres det ikke så unaturlig ut at du ønsker å gafle inn på litt ekstra:-) Bra du trente:-) Jeg forstår meg ikke på forbrenningen min. Lurer på om det er blodsukret som senker seg raskt når jeg trener, eller om jeg spiser for mye raske karbohydrater, for jeg blir knallsulten etter ganske kort tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.