Gjest sjøstjerna Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Hørte det var snakk om endring i rutiner mtp respons på skatteoppgjør? Før pleide man signere og sende, eller bekrefte via nettet dersom alt var ok. Er det slik ennå? Noen sa at man ikke trengte gjøre noe om alt er ok. Stemmer det? 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 ''Noen sa at man ikke trengte gjøre noe om alt er ok. Stemmer det?'' Ja, dersom du ikke har endringer, trenger du ikke foreta deg noe. 0 Siter
Mrs D Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Jeg gjorde ingen ting i fjor. Hadde ingen endringer. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Sikker? Jeg hadde muligheten til å "godta" uten å gjøre endringer. Synd jeg ikke visste om det, så hadde jeg slippet orket med å logge meg inn og klikke på ok. Ja, jeg er helt sikker. Det kalles stille aksept: http://www.skatt.no/skatt/tema/selvangivelsen/stille_aksept/ 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Rart det ikke var noe info om dette på blanketten. Men mulig jeg leste litt fort. Har aldri i mitt liv måttet endre noe som helst, så det går nok litt fort. Jeg leste ikke fordi jeg uansett måtte forandre noe, men jeg ville blitt overrasket dersom det ikke står på de papieren du mottar, i det minstre i rettledningen (som kom i posten et par uker før selvangivelsen). 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Den ja. =) En blekke på 50 sider. =) Veldig nyttig for folk som ikke har hatt annet inntekt enn trygda året gjennom... Uansett led du ikke noe særlig nød ved å logge deg på og klikke OK;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.