Gå til innhold

Selvangivelse

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hørte det var snakk om endring i rutiner mtp respons på skatteoppgjør? Før pleide man signere og sende, eller bekrefte via nettet dersom alt var ok.

Er det slik ennå? Noen sa at man ikke trengte gjøre noe om alt er ok. Stemmer det?

Skrevet

''Noen sa at man ikke trengte gjøre noe om alt er ok. Stemmer det?''

Ja, dersom du ikke har endringer, trenger du ikke foreta deg noe.

Skrevet

Jeg gjorde ingen ting i fjor. Hadde ingen endringer.

Skrevet

Rart det ikke var noe info om dette på blanketten. Men mulig jeg leste litt fort. Har aldri i mitt liv måttet endre noe som helst, så det går nok litt fort.

Jeg leste ikke fordi jeg uansett måtte forandre noe, men jeg ville blitt overrasket dersom det ikke står på de papieren du mottar, i det minstre i rettledningen (som kom i posten et par uker før selvangivelsen).

Skrevet

Den ja. =) En blekke på 50 sider. =)

Veldig nyttig for folk som ikke har hatt annet inntekt enn trygda året gjennom...

Uansett led du ikke noe særlig nød ved å logge deg på og klikke OK;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...