Gjest minnah Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Det passer aldri å bli syk, heller ikke nå.. Halsen er tørr, sår og med en litt brennende følelse. Må harke en del, men hoster ikke. Har omtrent ikkeno i skapene, ikke honning eller sånt.. Har gurglet med Corsodyl og drukket en del varmt drikke gjennom dagen, men det hjelper ikke. Trenger gode råd! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Et gammelt kjerringråd er å drikke varmt vann med godt med eplesideredikk og honning *urk*. Smaker helt py, men skal ifølge en gammel sykepleier jeg kjenner funke utrolig. Selv har jeg mer tro på tid, ro og masse søvn... 0 Siter
3stakk Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Vet ikke om jeg er helt på bærtur, men tror sår vond hals heller bør behandles med noe kaldt - iskrem, kald drikke osv. Varme gir næring til bakterier. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Vet ikke om jeg er helt på bærtur, men tror sår vond hals heller bør behandles med noe kaldt - iskrem, kald drikke osv. Varme gir næring til bakterier. Det har jeg hørt før ja, mulig det er noe i det? Får ta et glass iskaldt vann og se ;-) 0 Siter
3stakk Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Det har jeg hørt før ja, mulig det er noe i det? Får ta et glass iskaldt vann og se ;-) Vann? Har du ikke noe mer spennende? 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Det sies at av alt som ikke hjelper mot forkjølelse, er konjakk det beste;-) Jeg tror nok jeg voille vurdert en tur på nærmeste bensinstasjon etter noe Curamed eller Repsils. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Vann? Har du ikke noe mer spennende? Som jeg skrev - har omtrent ikkeno i skapene. På tide å handle ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.