Gå til innhold

FU: hvor mye cola drikker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting. Men siden lørdag har jeg hatt i meg en hel stor-flaske pga sykdom.

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Aliza1365380759

4

• mariaflyfly

2

• Soulshine

2

Skrevet

For 2 år siden drakk jeg 1 1/2-2 liter om dagen. Slutta på dagen og drikker det nå kanskje en gang annenhver mnd. Det er så godt til taco :) Da drikker jeg et halvt glass og ferdig med det.

Skrevet

Bare når jeg drikker Long Island Ice Tea, og det er slett ikke hver sommer.

Kanskje en halv liter i året, om jeg tar godt i?

Skrevet

Jeg klarer ikke smaken av noen coladrikker, enten de heter Coca, Pepsi eller noe annet. Drikker aldri brun, kald væske - ikke brunt brennevin heller.

Gjest Elextra
Skrevet

Drikker vel en halvliter Cola ca. annenhver uke, og kanskje en halvliter Cola light e.l. hver uke.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg tror det er litt sånn enten-eller. Jeg liker ikke vanlig Cola, men synes iskald Tab er nydelig. De jeg kjenner som liker Cola synes Tab er redselsfullt. ;)

''liker ikke vanlig Cola, men synes iskald Tab er nydelig. De jeg kjenner som liker Cola synes Tab er redselsfullt. ''

Jeg liker begge deler :-). Cola er jo absolutt hakket bedre, men unngår å drikke for mye av den pga. sukkeret.

Skrevet

Jeg har blitt betydelig flinkere. Før drakk jeg vel ei storflaske hver dag - og det hendte jeg var oppe om natta og drakk også...

Nå har jeg bestemt meg for å ta av noen kilo, og i det nye kostholdet mitt inngår ikke litervis med cola.

Men cola er styggelig godt!

Jeg har satt "regler" for meg selv for å begrense inntaket. Jeg har "lov" å drikke cola, men før jeg tar et glass, skal jeg drikke minst et glass vann. Og da får jeg ikke så lyst på mer enn et glass cola iallefall.

Jeg drikker vel et glass eller to hver dag, tenker jeg.

Skrevet

Det er ikke mye, men jeg synes at Coca Cola definitivt er den beste brusen!

Jeg drikker ikke brus ukentlig, men det blir vel litt brus ihvertfall hver måned. Men ikke alltid Coca Cola, da, på fredag drakk jeg brus sist, og da var det Pepsi Max.

Skrevet

For 2 år siden drakk jeg 1 1/2-2 liter om dagen. Slutta på dagen og drikker det nå kanskje en gang annenhver mnd. Det er så godt til taco :) Da drikker jeg et halvt glass og ferdig med det.

''Det er så godt til taco :) ''

Det er rødvin også;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238447271' post='4123303]

Ingenting. Men siden lørdag har jeg hatt i meg en hel stor-flaske pga sykdom.

Ja, cola, og da særlig daff cola med lite kullsyre, er den reneste medisinen for magasjuke! Kan ikke bruke lightvarianten til det;-)

Skrevet

''liker ikke vanlig Cola, men synes iskald Tab er nydelig. De jeg kjenner som liker Cola synes Tab er redselsfullt. ''

Jeg liker begge deler :-). Cola er jo absolutt hakket bedre, men unngår å drikke for mye av den pga. sukkeret.

''Jeg liker begge deler :-). Cola er jo absolutt hakket bedre, men unngår å drikke for mye av den pga. sukkeret''

Som om jeg skulle sagt det selv:-)

Skrevet

Før slanke operasjonen elsker jeg cola,men nå er det bare solo og slike brus jeg liker. :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Det er ikke mye, men jeg synes at Coca Cola definitivt er den beste brusen!

Jeg drikker ikke brus ukentlig, men det blir vel litt brus ihvertfall hver måned. Men ikke alltid Coca Cola, da, på fredag drakk jeg brus sist, og da var det Pepsi Max.

'' Men ikke alltid Coca Cola, da, på fredag drakk jeg brus sist, og da var det Pepsi Max.''

Jeg pleier også å skeie ut litt i helgene.

:P

Skrevet

Det jeg er avhengig av ved cola, tror jeg, er disse energi-"spikesene"... altså at blodsukkeret går rett til værs... det gjør at man føler seg mer ovenpå....

Men så går det rett ned til motsatte etterpå, og DA kommer suget vettu...

Jess....

Det er jo ikke et ukjent fenomen at det finnes "cocacolikere"

Gjest Elextra
Skrevet

''Det er så godt til taco :) ''

Det er rødvin også;-)

''Det er så godt til taco :)

Det er rødvin også;-)''

Til taco er det definitivt best med øl!

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, cola, og da særlig daff cola med lite kullsyre, er den reneste medisinen for magasjuke! Kan ikke bruke lightvarianten til det;-)

''Ja, cola, og da særlig daff cola med lite kullsyre, er den reneste medisinen for magasjuke!''

For ikke å snakke om dagen derpå! Er tiltstanden dårlig (ikke ofte lenger) bare MÅ jeg ha Coca Cola. I store mengder.

Skrevet

'' Men ikke alltid Coca Cola, da, på fredag drakk jeg brus sist, og da var det Pepsi Max.''

Jeg pleier også å skeie ut litt i helgene.

:P

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...