Gå til innhold

FU: hvor mye cola drikker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Det er så godt til taco :)

Det er rødvin også;-)''

Til taco er det definitivt best med øl!

Jeg tenkte alltid slik før, og syntes det var rart med en venninne som alltid drakk rødvin med taco! Men så begynte jeg med det selv, og synes nå det er det beste;-) Jeg drikker adskillig mindre øl nå enn jeg gjorde før...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Aliza1365380759

4

• mariaflyfly

2

• Soulshine

2

Skrevet

''Ja, cola, og da særlig daff cola med lite kullsyre, er den reneste medisinen for magasjuke!''

For ikke å snakke om dagen derpå! Er tiltstanden dårlig (ikke ofte lenger) bare MÅ jeg ha Coca Cola. I store mengder.

Ja, det er sant:-) Har et vagt minne om at det var nødvendig, ja...;-) Huff, har min indre kjerring kommet snikende? *S*

Skrevet

Ja, cola, og da særlig daff cola med lite kullsyre, er den reneste medisinen for magasjuke! Kan ikke bruke lightvarianten til det;-)

Jeg tror light-søtstøffene virker lakserende på meg, så det er nok ikke så bra i en sånn situasjon. ;-I

Skrevet

Ganske sjelden, mye sjeldnere enn før jeg fikk barn ihvertfall!

Det blir vel ca 1 gang i mnd i snitt, men noen mndr drikker jeg det 4 ganger og så kan det gå 3 mndr før jeg drikker cola igjen...

Gjest Pontiac
Skrevet

Cola er slettes ingen favoritt hos meg.

Jeg drikker det jo innimellom, men da bør den være helt iskaldt og ganske ny slik at den har all kullsyra i seg.

Jeg foretrekker TabXtra eller sånn i steden når jeg skal ha brus.

Gjest ViViola
Skrevet

På årsbasis: Omtrent 1 glass. Det samme av all annen svart brus.

Drikker brus kun i helgene, og da hovedsakelig Sprite Zero. En sjelden gang Mozell light.

Cola er jo kaloribombe og ødelegger i tillegg tenna. Fysj.

Gjest annlovinda
Skrevet

Cola drikker jeg aldri.

Men pepsi max og tab drikker jeg altfor mye av - dessverre

Skrevet

Et glass annenhver uke. Hvis ikke samboeren hadde vært colaoman og vi derfor har cola i huset, hadde jeg ikke drukket det i det hele tatt.

Gjest minnah
Skrevet

Cola drikker jeg ikke.. Har aldri brus hjemme, men tar et glass om det serveres hos andre.

Skrevet

En liter eller to i året? Cola er definitivt ikke min favorittdrikk, men jeg tar det da det ikke finnes andre alternativer.

Skrevet

Jeg tenkte alltid slik før, og syntes det var rart med en venninne som alltid drakk rødvin med taco! Men så begynte jeg med det selv, og synes nå det er det beste;-) Jeg drikker adskillig mindre øl nå enn jeg gjorde før...

''Jeg drikker adskillig mindre øl nå enn jeg gjorde før...''

Jeg også, det er blitt mindre øl og mer rødvin med årene, ja. Passer til det meste, i grunn, f.eks. mørk sjokolade og de fleste favorittrettene mine :-)

Skrevet

3-5 liter i året, kanskje. Coca Cola er min favorittbrus, men det er langt i fra min favorittdrikk!

Skrevet

Eg slutta i et par måneder, men nå har eg sprukket.

Så langt i dag har eg vel drukket rundt 0,75 liter kan eg tenke meg, regner med å dobble det i løpet av dagen...:)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

aldri coca cola.

Men cola light e.l drikker jeg 1-3 glass av en gang i uka.

brilleslangen
Skrevet

Kanskje så mye som en liter i året, da regner jeg med ordinær cola, liht , tab, pepsi o.l Kjøper sjeden/aldri brus selv, drikker kun brus når jeg er i bursdagsselskaper, barnedåper o.l og da blir det gjerne et glass, og det er ikke så ofte, og det hender jo jeg smaker på andre sorter brus også,såjegvil anta at en liter cola i løpetav et år skulle stemme bra...

Skrevet

''Jeg drikker adskillig mindre øl nå enn jeg gjorde før...''

Jeg også, det er blitt mindre øl og mer rødvin med årene, ja. Passer til det meste, i grunn, f.eks. mørk sjokolade og de fleste favorittrettene mine :-)

:-)

Men du drikker vel ikke "vanlig" rødvin til sjokolade? Kjøper du dessertvin?

Skrevet

Å, nå fikk jeg lyst på Coca Cola!! ;-)

Gjest ViViola
Skrevet

Eg slutta i et par måneder, men nå har eg sprukket.

Så langt i dag har eg vel drukket rundt 0,75 liter kan eg tenke meg, regner med å dobble det i løpet av dagen...:)

Huff da, også du som var så flink!

Hvor mye gikk du ned på denne colafrie tiden?

Skrevet

Sikkert alt for mye, i perioder. Enkelte kvelder blir jeg bare tørstere og tørstere jo mer jeg drikker. I min grønne ungdom drakk jeg ikke cola/brus i det hele tatt. Husker jeg var helt sjokka over en kollega som kjøpte _ei hel kasse_ brus til jul ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...