Gjest Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Jeg liker meg på DOL. Det er så mange voksne, reflekterte mennesker her. Ellers florerer nettet av umodenhet, uansvarlighet og skittkasting. 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Helt enig. Her får man seriøse svar og blir stort sett tatt på alvor uansett hvilke spørsmål man måtte komme med. Dessuten er det herlig å få lov å være 100% anonym i disse tider hvor alt skal blogges og blottlegges for å bli sett. DOL er i og for seg også en måte å få oppmerksomhet og bli sett på. Men på en langt mildere og akseptert måte. Det kommer tydelig fram at DOL er et "hjelp til selvhjelp" forum som virkelig funker innen alle tema om områder. 0 Siter
org Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Ja, folk tar frem hjernen sin før de skriver her. Og det er bra! :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Det er nå så begge deler hva man treffer på her inne også da:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 ''Jeg liker meg på DOL.'' Det har eg faktisk lagt merke til. ''Det er så mange voksne, reflekterte mennesker her.'' Pøh! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.