Gå til innhold

Timebok/kalender på internett?

Anbefalte innlegg

Gjest booking
Skrevet

Jeg er ute etter en timebok-funksjon via internett, har hørt noe om at dette finnes i Outlook?

Trenger en kalender/timebok med kvartersinndeling gjennom dagen, og den skal helst være mulig å hente opp fra ulike PCer.

er dette mulig?

Skrevet

google kalender har!

Vi bruker den masse, for man kan være flere brukere på samme kalender. Har en for hvert familiemedlem og den kalenderen gir full oversikt.

Gjest booking
Skrevet

google kalender har!

Vi bruker den masse, for man kan være flere brukere på samme kalender. Har en for hvert familiemedlem og den kalenderen gir full oversikt.

Å, den var i utgangspunktet helt perfekt, men timene skulle vært oppdelt i kvarter..... Ser ikke ut som man kan endre dette?

Skrevet

Å, den var i utgangspunktet helt perfekt, men timene skulle vært oppdelt i kvarter..... Ser ikke ut som man kan endre dette?

Prøv med yahoo sin da, jeg har ikke sjekket grundig om den kan deles i kvarter, men...

Skrevet

Det går an å skrive inn kvarter manuelt hvis man redigerer kalenderoppføringene.

Mrs. Wallace
Skrevet

Du kan jo føre avtaler pr.kvarter der.

Gjest booking
Skrevet

Det går an å skrive inn kvarter manuelt hvis man redigerer kalenderoppføringene.

Jo, men da låses hele halvtime ser det ut som, får ført en avtale fra 8 til 8.15, men ikke 8.15 til 8.30 i tillegg?

Gjest booking
Skrevet

Du kan jo føre avtaler pr.kvarter der.

Jo, men da låses hele halvtimen ser det ut som. Jeg får ført en avtale fra 08 til 8:15, men ikke 8:15 til 8:30 i tillegg?

mulig jeg bare er klønete altså men..... :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jo, men da låses hele halvtimen ser det ut som. Jeg får ført en avtale fra 08 til 8:15, men ikke 8:15 til 8:30 i tillegg?

mulig jeg bare er klønete altså men..... :)

Jeg testet det nå, og det er mulig.

Men du må klikke på "redigere hendelsesdetaljer" på hver enkelt avtale.

Gjest booking
Skrevet

Jeg testet det nå, og det er mulig.

Men du må klikke på "redigere hendelsesdetaljer" på hver enkelt avtale.

Det må jeg forsøke, takk for at du tok deg tid!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...