Gjest booking Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Jeg er ute etter en timebok-funksjon via internett, har hørt noe om at dette finnes i Outlook? Trenger en kalender/timebok med kvartersinndeling gjennom dagen, og den skal helst være mulig å hente opp fra ulike PCer. er dette mulig? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 google kalender har! Vi bruker den masse, for man kan være flere brukere på samme kalender. Har en for hvert familiemedlem og den kalenderen gir full oversikt. 0 Siter
Gjest booking Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 google kalender har! Vi bruker den masse, for man kan være flere brukere på samme kalender. Har en for hvert familiemedlem og den kalenderen gir full oversikt. Å, den var i utgangspunktet helt perfekt, men timene skulle vært oppdelt i kvarter..... Ser ikke ut som man kan endre dette? 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Å, den var i utgangspunktet helt perfekt, men timene skulle vært oppdelt i kvarter..... Ser ikke ut som man kan endre dette? Prøv med yahoo sin da, jeg har ikke sjekket grundig om den kan deles i kvarter, men... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Å, den var i utgangspunktet helt perfekt, men timene skulle vært oppdelt i kvarter..... Ser ikke ut som man kan endre dette? Det går an å skrive inn kvarter manuelt hvis man redigerer kalenderoppføringene. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Å, den var i utgangspunktet helt perfekt, men timene skulle vært oppdelt i kvarter..... Ser ikke ut som man kan endre dette? Du kan jo føre avtaler pr.kvarter der. 0 Siter
Gjest booking Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Det går an å skrive inn kvarter manuelt hvis man redigerer kalenderoppføringene. Jo, men da låses hele halvtime ser det ut som, får ført en avtale fra 8 til 8.15, men ikke 8.15 til 8.30 i tillegg? 0 Siter
Gjest booking Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Du kan jo føre avtaler pr.kvarter der. Jo, men da låses hele halvtimen ser det ut som. Jeg får ført en avtale fra 08 til 8:15, men ikke 8:15 til 8:30 i tillegg? mulig jeg bare er klønete altså men..... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Jo, men da låses hele halvtimen ser det ut som. Jeg får ført en avtale fra 08 til 8:15, men ikke 8:15 til 8:30 i tillegg? mulig jeg bare er klønete altså men..... Jeg testet det nå, og det er mulig. Men du må klikke på "redigere hendelsesdetaljer" på hver enkelt avtale. 0 Siter
Gjest booking Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Jeg testet det nå, og det er mulig. Men du må klikke på "redigere hendelsesdetaljer" på hver enkelt avtale. Det må jeg forsøke, takk for at du tok deg tid!! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.