Gå til innhold

Gravid på ferie - skyldte på turoperatøren

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=561780

Paret ga turoperatøren ansvaret for at hun ble gravid fordi de fikk dobbeltseng i stedet for to separate, er en av flere noget ...ehh.. spesielle klager til britiske turoperatører.

Her er noen flere:

«En turist på en Afrikansk Safari Lodge klaget fordi han hadde sett en synlig erigert elefant og det ødela bryllupsreisen hans fordi det fikk ham til å føle at han ikke strakk til.»

«Stranden var for sandete»

«Vi kjøpte Ray Ban solbriller for fem dollar av en gateselger, men de viste seg å være fake»

«Ingen hadde sagt at det finnes fisker i havet. Barna ble skremt »

«Det tok oss ni timer å fly hjem fra Jamaica til England, men det tok bare tre timer for amerikanerne å komme hjem»

«Toppløs solbading burde vært forbudt. Ferien ble ødelagt fordi min mann brukte all tid til å se på andre damer»

«Jeg ble stukket av en mygg - ingen sa de kunne stikke»

«Jeg ble kvalm av å oppdage at nesten alle restaurantene i Goa serverte karry. Jeg liker ikke krydret mat i det hele tatt. »

«Vi måtte stå i kø utendørs, uten air conditioning»

Gjest ViViola
Skrevet

Slike overskrifter får meg alltid til å kikke på datoen for å se om det faktisk er 1. april.

Og det er det jo snart.

He-he.

Skrevet

Søren, jeg hadde bare meg selv å skylde på, jeg ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238524776' post='4123674]

Søren, jeg hadde bare meg selv å skylde på, jeg ;-)

...og kanskje gubben? ;-)

Skrevet

...og kanskje gubben? ;-)

Ok, han var med på det ;-D

Skrevet

Her må alle som får dobbeltseng på hoteller også få kondomer, uansett kjønn og alder selvfølgelig.

Kjøper du dobbeltseng får du sterilisering på kjøpet, mye greiere for selgeren enn å passe på at det til enhver tid er nok kondomer, og at de brukes riktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...